jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 11:47

-Töm ditt rum På tonårstankar nu Du sa: Gör ditt val Ta ett självständigt beslut Jag höll en hand då Mot din varma hud Du sa: Stäng din dörr Vi har något att reda ut Och du stod där med din knivBredvid din tyska bil Du skar mitt svala liv Mönstrat till ett krig Du stal min blick Du gick din egen väg Du sa: Det finns små trick Som får folk att vilja väl Och sångerna jag hört Och filmerna jag såg Dom var det vildaste jag gjortMen inget var så stort Som när Du stod där med din kniv Bredvid din tyska bil Du skar mitt svala liv Mönstrat till ett krig -

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 11:31

-I put my trust in youPushed as far as I can goAnd for all thisThere’s only one thing you should know-I Still Love You So Much-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 11:28

-If I could change I wouldTake back the pain I wouldRetrace every wrong move that I made I would If I could stand up and take the blame I wouldIf I could take all the shame to the grave I wouldIf I could change I wouldTake back the pain I wouldRetrace every wrong move that I made I would If I could stand up and take the blame I wouldI would take all my shame to the grave...-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 10:47

-Så mycket tid, kärlek och alla mina sparpengar som jag gav/ger oss har du tagit. Mitt liv har du fan tagit det med, ända sen källaren har du utnyttjat mig. Du hade inte klarat dig utan mig då och lycka till och göra det nu. Hoppas du kan hitta någon som älskar dig lika mycket som jag alltid kommer att göra!!- I'm sorry for ruining your life! -I don't know what's worth fighting forOr why I have to screamI don't know why I instigateAnd say what I don't meanI don't know how I got this wayI know it's not alrightSo I'm breaking the habitI'm breaking the habit...-

!?

Av ♥ Janni ♥ - 9 april 2007 19:46

-Var det bara spriten!?-

Av ♥ Janni ♥ - 9 april 2007 19:28

Tja!Idag var det så hääääääär jäfla mycket kaos på jobbet. Jobbade med en rost! mouhahaha... Cliff, fan va du är jobbig! Seriöst [du ska fan vara tyst]!Vi hade ändå rätt bra koll på skåpet tills det kom sådär en åtta Mcfeast Junior och åtta Chicken Burger på samma gång. Oops! Lycka till! :) I alla fall, kände mig fan fortfarande bakis och det värsta var att från igår hade jag haft en konstig kramp i magen. Samma idag, fast denna gången kom det i bröstet med! Shit, jag håller på att dö alltså! :PEfter jobb, fick jag nästan panik på mina föräldrar så jag ringde Jacob, vi körde ut på landet och sen ner i hamnen. Satt och pratade om allt möjligt och inget. Mår mycket bättre nu. Det gör jag alltid när jag träffar dig!Så ett stort tack!Musik: 30 Seconds To Mars - The StorySnart blir det mat, potatis med kalkonbröst och brunsås. Ja, hellre det är bullgor!? WTF!?pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 9 april 2007 09:09

Tja!Dubbelt betalt idag, men jag är så trött. Jag skulle kunna sova tre timmar till utan några som helst problem. Drömde en hemsk dröm, som jag vanligtvis brukar drömma när jag saknar någon. Men då brukar jag ju ligga bredvid Jacob i sängen. Denna gången kunde jag inte krypa in tätt intill honom och låta honom hålla om mig så jag kunde somna om enkelt!Gud, va detta suger! Jag vill inte ha det såhär!Det har gått några dagar sedan jag kände riktigt saknad för Jacob, men igår kom den och jag kunde inte somna om igen. Jag vill bara träffa dig igen!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 8 april 2007 19:28

Tja!Nu är det bara magen kvar som ska "må bättre". Annars har det mesta gått över skulle jag tro. Börjar bli lite hungrig, men har verkligen ingen mat hemma! grrrrÄlskar att äta när jag är bakis, oohh, blev så sugen på bakad potatis. Mumma!Maaaaat!Ska springa en snabb runda i duschen, för har inte pallat det ännu! Kollade på Brudens far II... så kulig den var!"Mather and dather are pragnant togathar?!"Jahaja, pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards