jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2007 10:26

-Vill egentligen inte nämna att det är fredagen den trettonde!Ha så skoj! Det kommer inte jag!-

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2007 10:15

Tja!Okej, idag har jag sovit för lite. Kan inte sova ordentligt verkar det som. Vad händer idag? Storstädning av lägenheten om vi hinner. Sen snacka lite, sen ska jag iväg och träffa Sussi och den gravida Bahia. Vi ska käka hemmagjord lunch. Mums, för jag är redan hungrig. :)Igår, så kollade jag och Rikard på Idiotrepubliken, snackade mycket och sen Joe´s apartment som vi båda somnade till. Kunde sovit i soffan hela natten om jag inte tvingade mig upp för att ta av de förbaskade linserna. Bra eller dåligt?Jag trivs så bra ihop med dig! Vi vet hur vi är och var vi står. Tror jag!Utgång i helgen?Nu väntar jag bara...pusspusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2007 21:00

-I would like a map to the world! I'm lost in my own deep self! Directions please...-

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2007 20:24

Tja!Filmkväll anybody?pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2007 18:07

Tja!Jag gick upp sent som bara den idag. Men gick upp på Väla och träffade Liz och fick mig en cheese [Rikard special]. Sen gick vi hem så hon kunde byta om. Sen upp igen, tro det eller ej! Vi hade nu gått lite så kunde unna mig en chokladskake ute i solen. :)Shit, Rikard du var så dum idag! Kommer aldrig förlåta dig för det som du sa till telenor! ;) Som om han inte hörde oss, my ass! hihihiEtt litet steg framåt i alla fall. Kanske!? Det var ju inte bakåt i alla fall! :DNu är jag trött, igen! Måste gå upp tidigare och inte sova so damn länge om mornarna. Men hur, okej imorn har jag planer relativt tidigt så då måste jag gå upp. Det är när jag vet om att jag kan sova som jag gärna somnar om! Det är så skönt att sova, speciellt om man vaknar upp med dig! ;)Ska snart äta hoppas jag, för börjar bli lite småhungrig! Undrar vad det blir...pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2007 10:45

Tja!Idag har man sovit alldeles för länge. Nu får jag lägga av! Jag ska fan inte sova såhär länge. Vet inte hur jag ska få mig själv att gå upp heller!?Jag ville ju ha solsken idag! Jag ville ut och gå och äta en glass efter Liz har jobbat. But I don't mind if you don't mind! Vad händer sen? Jo, det har jag ingen aning om. Kanske skulle man träffa toyboy, som han tjatar så mycket. :) Jag vill bara hitta på något, vad fan som helst. Okej, kanske inte jobba men något kul i alla fall!Orkar inte göra mig i ordning ännu så kommer kolla lite internet och sen äta. Just nu äter jag chokladglass, men det är inte min frukost! :Dkisskisshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 12 april 2007 00:28

Tja!Mysigt att gå ut och gå! Tack och vi ses imorn darling!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 11 april 2007 23:13

Tja!Har hittat ännu en brao låt, fast den är inte ny direkt! Hoppas på att Jeppe [min lille toyboy] ville skicka den till mig. :)Janni är nannig och det svider i hennes ögon! Hon ska genast sluta prata om sig själv i tredje person!!Idag var man ute och promenerade, det blev till och med en del promenerande också. Vi var på olika lekplatsen i Ödåkra [sicka minnen man fick] och fotade. FUN!I wanna marry you darlin'! ;)take a look at my girlfriendshe's the only one i got [ba ba da da] bitchnot much of a girlfriendi never seem to get a lot [ba ba da da, ba ba da da]it's been some time since we last spokethis is gonna sound like a bad jokebut momma i fell in love againit's safe to say i have a new girlfriendand i know it sounds so oldbut cupid got me in a chokeholdand i'm afraid i might give intowels on the mat my white flag is wavin'i mean she even cooks me pancakesand alka seltzer when my tummy achesif that ain't love then i don't know what love iswe even got a secret handshakeand she loves the music that my band makesi know i'm young but if i had to choose her or the suni'd be one nocturnal son of a gun[ba ba da da, ba ba da da]take a look at my girlfriendshe's the only one i got [ba ba da da]not much of a girlfriendi never seem to get a lot [ba ba da da, ba ba da da]take a look at my girlfriendshe's the only one i got [ba ba da da]not much of a girlfriendi never seem to get a lot [ba ba da da, ba ba da da]it's been awhile since we talked last and i'm tryin' hard not to talk fastbut dad i'm finally thinkin' i may have found the onetype of girl that will make you way proud of your sonand i know you heard the last song about the girls that didn't last longbut i promise this is on a whole new planei can tell by the way she says my name [ba ba da da]i love the way she calls my phoneshe even got her very own ringtoneif that ain't love then i don't know what love is [ba ba da da]it's gonna be a long drive home but i know as soon as i arrive homeand i open the door take off my coat and throw my bag on the floorshe'll be back in my arms into my arms once more for suretake a look at my girlfriendshe's the only one i got [ba ba da da]not much of a girlfriendi never seem to get a lot [ba ba da da, ba ba da da]she's got a smile that would make the most senileannoying old man bite his tonguei'm not doneshe's got eyes comparable to sunriseand it doesn't stop thereman i swearshe's got porcelain skin of course she's a tenand now she's even got her own songbut movin' onshe's got the cutest laugh i ever heardand we can be on the phone for three hoursnot sayin' one wordand i would still cherish every momentand when i start to build my future she's the main componentcall it dumb call it luck call it love or whatever you call it buteverywhere i go i keep her picture in my wallet like youtake a look at my girlfriendshe's the only one i got [ba ba da da]not much of a girlfriendi never seem to get a lot [ba ba da da, ba ba da da]take a look at my girlfriendshe's the only one i got [ba ba da da]not much of a girlfriendi never seem to get a lot [ba ba da da, ba ba da da]kisskiss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards