jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

hör med hjärtat ditt, då ska du förstå.

Av ♥ Janni ♥ - 14 november 2011 11:00

Moshi Moshi.


Jag har nu igen fastnat för Pocahontas, den ligger mycket högt på min Disneylista faktiskt. Musiken är verkligen jättebra och storyn också. Jag an verkligen stortjuta när jag ser den filmen, speciellt slutet som är väldgt kraftfullt för Disney. Storyn är ju bättre än den riktiga och Pocahontas II som bara förstör allt.

Jag menar vad tänker Disney med med den andra filmen. Hur kan de bara förstöra allt mellan John och Pocahontas. Så mycket som hon älskar John i ettan och är villig att dö för honom så känner jag det är både osannolikt och mycket orimligt att hon bara skulle sluta älska honom. När de två kämpade tillsammans för att stoppa ett krig. Nej, tvåan finns inte i min värld. Låten som är i slutet är så bra, jag har soundtracket hemma och låten är verkligen kraftfull... Den är exakt den som är i denna videon, så har ni soundtracket så lyssna gärna den heter farewell. :)



Sen har vi denna vackra låten som inte är med i själva filmen. Det är faktiskt Mel Gibson som sjunger i den engelska låten (dock inte den i eftertexterna, men originalet som inte kom med i filmen), och han gör det bra! Den finns nog inte på svenska men jag hittade den på danska och den var jättefin på danska faktiskt.



Hvis nu skal fra dig
Hvis jeg ikke ser dig mer
Ligegyldigt hvad der sker
Så har jeg levet nu
Jeg har altid kendt dig
Inderst inde altid vidst
Jeg sku' møde dig til sidst
Om alt så gik itu
Skæbnen den har bare valgt
At vi skal skilles nu
Dine øjne gav mig alt
Græder du, så tør dem nu
For du gav livet mening
Du forandred' alt for mig
Glem det aldrig
Hvis jeg nu skal fra dig


Du er altid med mig
Mærk vi lever nu og her
Uden dig var det intet værd
Så leved jeg kun halvt
For du gi'r livet mening
Du forandred alt for mig
Glem det aldrig
Hvis jeg nu skal fra dig
Jeg tænker kun på vores kærlighed
De tænker kun på sig selv


Vi viste ikke deres had ku' ramme os
Kunne tvinge os til nu at si' farvel
Men det der var kan ingen slå ihjel
Hvis du nu skal fra mig
Intet øjeblik
Hvis jeg aldrig ser dig mer
Hvert sekund med dig
Ligegyldigt hvad der sker er vi altid sammen
Jeg lever nu


Vi tænker kun på vores kærlighed
Tænk på det gode i sig selv
Jeg tænker kun på vores kærlighed
Folk tænker kun på sig selv
Men det der var kan ingen slå ihjel
Du gav livet mening
For den dag du så på mig
Den har skæbnen valgt
Du forandred' alt
Glem det aldrig
Hvis nu skal fra dig...





 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards