jANNi    |♥|

Alla inlägg under maj 2007

Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 23:30


varför har jag inte dig här?

Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 19:47


I craved for more of that nearlove experience.

Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 15:27

Tja!


Jag sitter och kollar lite på bilder från vårt fotoalbum. Hon är bara sååå liten, kan inte komma ihåg att hon var så liten när vi fick henne. Saknar den tiden. Hon var ju mini liten! Vince var också mindre på den tiden, men man kan inte jämföra dem.


Ska ner och handla lite dassapapper... det tar snart slut. Diskmedlet också, för första gången. :D


pussen!

Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 13:58


Jag har sett, hon stått vid stranden
med blick i fjärran fäst.
Hur tårar utav längtan
stal all kraft ur hennes bröst.
Men ej hjärtat hastigt brister
när så saknad sakta tär,
Ett hjärta blöder sakta, tynar bort.

Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 12:31


Här blev jag upplyft på min faders arm.
Här blev jag vaggad trygg i moders famn.
Här nötte jag mina första skor.
Här har jag min syster och min bror.

Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag i frihet.
Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag mitt liv i frihet.

Såg ett ansikte, en döende man.
Lärde mig att lyssna, att älska mitt land.
Livet är ett strövtåg, en öken och en äng.
Det som frös det dog, gör våren grönt igen.

Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag i frihet.
Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag mitt liv i frihet.

Högt flyger örnen, min frihet är att se.
Allt jag älskar, vill jag återge.
Sjöars glitter, kust till fredens hav.
Det är mitt arv, som den gamle gav.

Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag i frihet.
Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag mitt liv i frihet.

Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag i frihet.
Här vill jag leva, här vill jag dö.
Här lever jag mitt liv i frihet.

Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 11:43

Tja!


Något av det absolut tråkigaste jag vet måste jag göra idag! En av kissarna hade till och med lagt en pizza i sovrummet. Not najs att vakna till. Jobbet vill att jag skulle komma men jag kan inte idag tyvärr. :S


Nu ska jag ta av mig sminket, som jag inte orkade igår när jag somnade till filmen som gick på tivi. Sen plocka undan och ha jättekul! :D


Musik: Taking Back Sunday - Make Damn Sure



pusshej!




Av ♥ Janni ♥ - 21 maj 2007 00:25


You make my head spin!

Av ♥ Janni ♥ - 20 maj 2007 20:50

Tja!


Nu blir det en tråkig film på tivi soon! Kommer inte ens ihåg vad den heter, men det är en kärlekscrap film. Brukar faktiskt inte titta på sånt men idag är det en sådan dag. Jag ska dessutom kränga lite lite chips och dippa! *mims*


Jag börjar närma mig mitt mål äntligen. Har väntat länge på detta. Fast kommer blir efter sommaren i så fall!


Musik: Quietdrive - Time After Time


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards