jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2008 11:35


Jag är född i en spökstad
där alla vet att jorden är platt
Jag växte upp i en spökstad
där torget blir ett slagfält varje natt

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

Jag har sålt min själ till ett bolag
som aldrig kunnat skilja rätt från fel
Jag blev kär i en spökstad
du, du, du gör mej hel

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör

som sångerna vi hör
som sångerna vi hör
som sångerna vi hör

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör

som sångerna vi hör
som sångerna vi hör
som sångerna vi hör



[Kent - Spökstad] - jag önskar att de hade spelat denna. Får se om de gör det i sommar! Jag ska se dem den 23 juli på sofiero! <3

Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2008 11:25


"A day well spent, gives a good night sleep. A life well spent, gives a happy death." - Leonadro Da Vinci



Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2008 23:23


... it's just that I miss being happy. And that's what you did. You made me truly happy. I honestly think it'll be a while before I'm that happy ever again. Sadly. Everything is just ordinary. My feelings are just going straight forward. Not up. Not down. They're just going forward. And it's no fun. I miss fun. I miss. I... I... I'm stuck... 



Janni.




                                           



Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2008 21:50


Glömde säga att mina kläder ha kommit.. så hämtar dem tomorrow! Näääjs! :D


Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2008 21:45




Åh, man sku ha sagt noget
reageret, lavet et par naboklager
i stedet for stilhed som en englemager
man sku ha bragt noget
talt det ord der sprang hovedet
man sku ha sagt noget til dig da
der var varmt vand i blodet
dengang da vi gik i stå
da lortet brændte på
nord for Holstebro
så mig selv kollidere
med ikke at kunne mere
måske det er det man ser
ud for Oslo
vil ikke være færdig men
hvor fører det hen
hvis jeg fik chancen ville jeg så gøre det galt igen
så ligger her helt våd
gennemblødt af dyre råd
måske man ville ha fået
hvis bare man havde gjort noget
Man sku ha gjort noget
Man sku ha spurgt om noget
Man sku ha gjort noget for dig da
Dengang da du fik et slag
Af det hvide flag
Med et afslag

I Østre Fløj ligger du og dør…

INTERKOM STØJ
Ka’ I høre mig, det føles som om jeg falder ud
INTERKOM KOM IND
Intet signal herfra men jeg kalder nu

Åh, du sku ha sagt noget
delt din erfaring
måske vist mig vejen
med en åbenbaring
men ingenting
du sku ha lagt noget
ned, måske
strakt noget
ud, du sku ha
du sku ha sagt noget til mig da
du så dig og verdens brud
dengang da jeg gik i ly
med blikket spejdende
for stormen indeni
var helt forkert i hovedet
i mit system og blod
men uden at tage noget
jeg gik ned på vandski

I Østre Fløj ligger du og dør…

INTERKOM STØJ
Ka’ I høre mig, det føles som om jeg falder ud
INTERKOM KOM IND
Intet signal herfra men jeg kalder nu


INTERKOM STØJ
Ka’ I høre mig, det føles som om jeg falder ud
INTERKOM KOM IND
Intet signal herfra men jeg kalder nu


Roskilde, ka' I høre mig!!!!



[Nephew feat. L.O.C -  Hospital]

Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2008 21:00

Tja!


Helt seriöst... detta var en av den sjukaste dagarna jag varit med om! Skönt att den är över snart.


Det verkar inte som om detta vill gå över så vill inte ut i helgen. Känns som alla bara stirrar och pekar.. känns lite som på högstadiet faktiskt. *haha*


Jag är i alla fall ledig imorgon och fredag vilket är väldigt väldigt skönt. :) Sen jobbar jag bara lördag och ledig söndag. Känns som om jag kan jobba söndag med om det inte vore för detta jefla munsår.


Jag får smörja och smörja för jag får inte ta anti mer. Kanske ringa läkare innan strejken bryter ut. Men kul.. ska jag ha ett munsår för att de inte kan komma överrens om löner. Gud, vad barnslig jag låter. Nuär det så här att jag mår psykiskt skitdåligt av detta. Så sluta.


Over and Out!


Tack du pappa för du hämtade mig ikväll! <3 



Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2008 13:29


...


Jag får alltså panikattack. Jag vill bara skrika och gråta!!! Mitt jävla helvetes munsår och jag får inte bort det. Ni anar inte hur stort det är... hela munnen... ja, hela munnen och det gör ONT! Jag har fucking ångest och vill inte gå till jobbet. Jag vill kasta in saker i väggen och jag är så frustrerad. Måste nog gå till läkaren om det inte går bort snart. Jag kan ju inte leva såhär med det. Jag vill inte träffa folk och visa mig offentligt! aaaaaaaaaaaaaaaaaarhh!!


Idag har jag fixat med skolan och deklerationen lite. Strax klar. Men ska till jobbet snart så har duschat och är klar. Palla sminka mig ser ändå ut som fan! Jag vill gråta... känner mig så ful och äcklig.


Jag oroar mig för min ekonomi så mycket nu så det är inte sant. Skola, jobb och bostad. Stressar mycket så har fått min förkylning och munsåret på grund av det. Gå bort!!


FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!!

Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2008 13:00



Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that i melted
I fell right through the cracks, and i'm tryin to get back
before the cool done run out i'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

I won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm yours

Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music at the moment maybe sing with me
Ah, la peaceful melody
It's your god forsaken right to be loved loved loved loved Loved

So, I won't hesitate no more,
no more, it cannot wait i'm sure
there's no need to complicate our time is short
this is our fate, i'm yours

I've been spendin' way too long checkin' my tongue in the mirror
and bendin' over backwards just to try to see it clearer
my breath fogged up the glass
and so I drew a new face and laughed
I guess what I'm a sayin'is there ain't no better reason
to rid yourself of vanity and just go with the seasons
it's what we aim to do
our name is our virtue

I won't hesitate no more, no more
it cannot wait, i'm sure
(there's no need to complicate
our time is short
it cannot wait, i'm yours 2x

no please don't complicate, our time is short
this is our fate, im yours.
no please don't hesitate no more, no more
it cannot wait, the sky is yours!)

well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love love
listen to the music of the moment come and dance with me
ah, la one big family
it's your god forsaken right to be loved, loved, loved, loved
open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love love
listen to the music of the moment come and dance with me
ah, la happy family
it's our god forsaken right to be loved loved loved loved
listen to the music of the moment come and dance with me
ah, la peaceful melodies
it's you god forsaken right to be loved loved loved loved...



[Jason Mraz - I'm Yours]

måste ju bara säga att den spelades på afterskin långt innan den kom på da radio! *hähä*


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards