jANNi    |♥|

Alla inlägg under april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2008 22:00
The Landlord on FunnyOrDie.com



väldigt bestämd unge. väldigt söt med! :D

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2008 21:30

Var det dig jag såg, som jag svor att aldrig glömma?


Jag saknar mina småttingar så mycket idag. Det är rätt konstigt att man kan sakna katter tycker jag faktiskt.Men jag fick en så fin minnesblick från början av januari förra året, det känns som ännu längre sedan. En liten snutt när vi skulle hämta vår lilla Maja hos hennes mamma.


Vi tog ett kort på henne den första gången vi såg Maja. Jag tappade jag andan så liten och helt underbart söt hon var. Hade aldrig sett en så fin katt. Hon och hennes syster hade samma täckning så det blev ju lite fel där lite då och då när vi tittade på dem [även fast Jacob insisterade på att han såg rätt]. Jag ville bara ta med henne hem när jag såg henne, men jag vågade inte röra henne för hon kunde ju gå sönder. Så liten var hon alltså. Jag har aldrig varit lika glad som jag var den 20 januari 2007 när vi fick hem henne. När hon satt med mig i bilen i mitt knä så klättrade hon och klättrade på mig och mjauade utan ljud. Munnen öppnades utan att det kom ut något på väldigt länge. Men hon var så duktig. Hon åt och hon poopade på lådan direkt! Kommer du ihåg det? Hur hon sov i knäet på en och i sängen bredvis oss?


Vince då. han var ju en mardröm måste jag ju erkänna. För er som inte vet hur jag blir när jag blir orolig eller stressad så blir jag lätt bitch och arg. Skyller gärna på någon annan. Vince kom med oss i catbagen... så började det direkt. Han grät och grät hela vägen hem till Helsingborg. I början fick jag ju fan panik över detta och jag var mycket kort mot min underbara och sa att jag inte visste vad jag skulle göra. Han ville åka tillbaka med honom så ringde ägaren och hon sa att det var ingen fara så vi åkte hela vägen hem med en gråtande katt under framsätet. Jag sa nog inte ett ljud till Jacob på hela resan hem.


Vince har alltid gråtit när han blir orolig. När han ska förflyttas, ut och gå och när jag ska gå i duschen. Så måste han fram och kela med mig och se att jag är där. Jag vet inte varför han har blivit så, han är en riktig mammasgris. Han låg under en filt i mitt knä hela julafton till ex. Min pappa tycker jag skämmer bort honom. Hur gör jag det?


Aj miss jo 2 jo noe...


Maja... första bilden på henne är allra första gången vi såg henne. Den andra är när Jacob hade sagt till mig att hon skulle ligga på dessa pallar... det stämde visst lite. :) Vince ligger på fönsterbrädan. Detta är i början av mars förra året. Han är sååå slank..Måste fan banta honom nu snart.

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2008 18:50

Tja!


Idag har det varit pisseväder. Snön var alldeles för blöt och tung för det var plusgrader. Så vi åkte hela dagen och grillade korv till lunch i Lindvallen. Åkte hem vid tre och drog på afterski direkt. Jag må ju säga att jag är onkykter efter dagens runda på Högis. Och trycket är ju tusen gånger bättre för att det är torsdag idag. Tänk så imorn, imorn får vi dra på lite för vi ska ju åka hem på söndag så vi kan ju inte dra på på lördagkvällen heller! :)


Idag blir det bara macka för min del och hamburgertallrick för päronen som äter nu precis. Blir väll basta som vanligt och sen däcka tidigt. Tänk nu om jag hade varit här med mina ungdomar! Sicket liv! :D Jag vill verkligen iväg med mina flickor och deras pågar! ;)


Tänk vad jag kan göra med en liten kniv.


Nu blir det lite äggamacka för min del!


See Ya!! Pussa!

Av ♥ Janni ♥ - 3 april 2008 18:35


En storlek ner, gud du är smal...







Det här är början på en ny dag...












Iskallt menlöst, plasten gör dig vacker, är du glad?

Av ♥ Janni ♥ - 2 april 2008 22:00

Tja igen!


Ingen film ikväll då... Kunde inte överföra de från mp3n konstigt nog, så ska få lite hjälp sen hemma i nästa vecka. :D Nu ligger jag i sängen och käkar Cookie Dough Ice Cream. :) Mumma!


Blir väll sängen tidigt idag! :D


Musik: Kim Larsen - Køb bananer


pussisar på er och nattinatt!

Av ♥ Janni ♥ - 2 april 2008 19:50

Tja!


Jag har kollat lite gamla bilder innan jag ska ta bort dem från denna datorn. Men dock måste jag hem och leta upp ett halsband som jag blivit av med. Hade helt glömt bort det, men det är ju min favorithalsband.


Aja, idag har jag inte åkt så mycket faktiskt. Jag slutade åka när vi skulle hem och äta lunch. Jag orkade inte, dock känner jag ingen träningsvärk. Så jag satte på datorn och i med HippHipp. Har nästan sett alla avsnitt nu då och sen blir det basta och dega till någon film kanske. :)


Imorgon ska vi ta bilen till Lindvallen och åka där under förmiddagen och grilla  korv i Snögubbeborg. :) När vi hade lektion igår hamnade vi utanför Snögubbeborg [som är en skoj med mycket kullar och dalar... vilket är apkul att åka i. Dock bara om man har god kontroll på skidorna!!] och jag sa ohhhhh... så frågade Calle om jag var sugen... hähä! ;)


Tagit lite egobilder idag med. Varsågoda! :)


pussa!

Av ♥ Janni ♥ - 1 april 2008 21:00



Have you heard?

Have you tried to understand?
It´s all right
It gets easy on with time
How are you?
Are you ever comming back?
I´ve changed
And I´ve realized I was wrong

I was wrong
Now I´ll never see your face, anymore
Oh my love,
I´d give anything for one more day with you

I´m getting through
Wish you felt the way I do
I´ve changed
And I´ve realized I was wrong

I was wrong
Now I´ll never see your face, anymore
Oh my love,
I´d give anything for one more day with you

I was wrong, I was wrong
Now I´ll never see your face, anymore
Oh my love,
I´ll do anything for one more day with you
I´ll do anything for one more day
I´d give anything for one more day with you



[Vast - One More Day]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards