jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 16 maj 2008 23:00


Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect


---------------------------------


Tja!


Jag måste ju säga att jag fällde tårar när jag såg sista avsnittet av Smallville för säsongen. Det var sorgligt!  :(


Jobbet i onsdags var ju som alla andra dagar. Tråkigt. Jag åkte hem och gjorde inte så himla mycket tror jag. Kollade nog lite tv. Minns inte mer sen.


Jag var ledig igår och idag. Igår så solade jag en timme och kollade lite på Reaper. Sen ja.. jag har inte gjort något vettigt i alla fall. Men skönt att vara ledig. Jag åkte ner till Hampan och träffade jobbetjejerna för lite cider. Så trevligt det var alltså. Sen var vi lite hos en granne till Fias kompis Johanna. Han kände mig redan tydligen! Hmmm...


När jag skulle sova, vilket jag fick hos Carro, så snurrade verkligen allt. Jag var helt enkelt tvungen att hurla. Så jag gick ut på gården och gjorde det. :S Fresh Janni.


Aja, jag mådde inte kardemumma idag asså. På vägen hem kl nio typ så trodde jag faktiskt att jag skulle hurla på bussen. Men jag är mycket stark. Jag klarade det hela vägen hem. Väl hemma slängde jag mig på soffan och somnade direkt och sov i tre timmar. Mådde bättre sen. Fick över en polers som hjälpte mig att må bättre. Mycket bra sätt by the way. :) Again soon?


Aja.. sen gick jag till mammas jobb och vi åkte hem och de packade husbilen och vi körde till Väla och inhandlade 10 kilo kitty food till mig och sen mat. Jag var svinhungrig när jag kom hem så jag gjorde räkmacka och sen krängde jag en hemmagjort marrängtårta. Mår bra igen så tänkte jag skulle ta en bit till innan jag hittar the heys . :P


Imorn är det jobb, sen söndag med. Jag hoppas verkligen jag inte ska stå själv på söndag. :( Pallar inte det, ärligt.


Musik: Tiger Lou - Like You Said


nattiposs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards