jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 19 maj 2008 21:21


Jag trycker läpparna

Lätt mot din hals

Jag frågar gråter du

Du smakar salt





Tja!


Såja.. måndagen har gått och vad har jag fått gjort. Inte ett jävla jota. Det är både skönt och skapar lite ångest också. Men sånt är det.


Jahapp.. ja i lördags så kom min älskling och vi skulle se Standup. Vilket vi gjorde efter ett tag med mycket pillande och frustrerande slag på den bärbara som inte ville funka. Så vi fick se det på den stationära. Säger bara en sak... Lön = kabel från datorn till tv:n.


Jaja, sen sjöng lite massa karaoke och sen blidde klockan mycket ör en nykter helg så Carro åkte hem och jag gick och la mig. Lite weird sådär på en lördag liksom. Men skulle ju jobba.


Så det gick bra att jobba igår med Kim. Hon var bara lite ledsen över att det hade tagit slut med hennes pojkvän. Men det historien jag fick lyssna på så förstår jag varför det var bäst så.


Första gången jag har fått frågan om jag har flickvän. Hmmm... ser jag lesbisk ut?


Efter jobbet åkte jag till mamma och pappa. När jag dock kom ut från Väla såg jag deras bil så jag ringde mamma. Sen pappa. Sen semestertelefonen. Sen mamma igen. Då svarar hon. "Jag hörde inte att du ringde. Jag trodde det var Välas musik." Hmmm...? Skulle Väla verkligen spela Gigi D'agostinos Lamour Toujours mamma? :P


Men i alla fall... vi åkte hem och jag läste hela söndagens HD. Jag har blivit en riktig tidningsläsare nu på senare tid. Möjligtvis på grund av brist på kunder. Snälla, kom och handla mycket mjukglass av mig imorn!! :D


Så... vi kollade på Bodyguard, nästan hela filmen innana jag åkte hem. Då var jag riktigt slut. Hela kroppen, fick ju inte sitta ner någon igår på jobbet så konstigt om jag har flippflopp på mig. :O Men måste ha de, lufta tårna ju.


Somnade direkt och gick upp 10:40 imorse. Riktigt länge sen jag svit så länge. Men idag blir det bingen tidigare och upp i ottan. Samma hela fucking veckan också! Palla det liksom! :(


Sen har jag tvättat. Och tvättat. Och tvättat. Kollat massa serier och kommit på att jag ska ladda hem Sims till datorn. Eller bara åka till mamma och pappa och hämta cdskivorna. Vet inte vilket ännu.


Men nej. Nu har jag inte mer att säga för tillfället.


puss o hej!

Av ♥ Janni ♥ - 19 maj 2008 21:00


Du går på ditt oefterhärmliga sätt
Över skolgårdens grus för dig själv
I ditt nyklippta hår, likt en irländsk idols
Din spegelbild i fönsterglas
Beundrar varje steg du tar

Och så blinkar det till
Gröna, röda, gula ljus
Du var på nålar när du kom
Med ditt insmugglade rus

Och så släcker dom ner, för en sista stilla chans
Och allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans


Och allt är som förut

Och du minns den du var med förakt, lite hat
Och man blir lik sin mor eller far
Du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår
Men i själen din ja långt, långt in ekar tonåringens vrål

Och så blinkar det till
Och dom tänder alla ljus
Och du var ensam när du kom, nu har magin brunnit ut
Och så släcker dom ner
Alla skyltar alla ljus
Och när parken ligger tom, inser du att din kväll just tagit slut


Och allting är som förut

Och så blinkar det till
Och dom tänder alla ljus
Du var ensam när du kom
Och du är lika ensam nu
Och så släcker dom ner alla gator alla hus
Och när staden ligger tom inser du
Att det är så ditt liv ser ut


Och allting är som förut


--------------------------------------------------------------------------------

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards