jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 maj 2008 18:30

Tja!


Haha... jag pajjade ingången till ljud på min dator. Man kan nog få den på rätt plats igen skulle jag tro, men då måste pappa göra det och han är inte hemma idag.


Gud, jag har torra läppar. De svider lite faktiskt. Behöver kanske pussas lite! ;) Tackolov att jag har krämen mot mitt böjvecksexem kvar för den hjälper faktiskt än så länge.


Annars då.. Upp och åka till jobbet imorse. Jacob körde mig. Thanx darlo. Slapp baka idag. så gör det tomorrow morning. Lite sovmorgon i alla fall. :D Mycket glad för det för jag har tidigt vecka nästa vecka. Tisdag till lördag, men ledig söndag hoppas jag så party party! 


Dagens fråga.


"Varför är mjukglassen sönder?" "Jadu, den kände för att bara pajja sådär helt plötsligt! Men du... om jag vore en maskintekniker kanske jag skulle veta det, men ja nu är jag ju inte det så jag vet ju inte! Dööööööööh! [tror väl inte jag hade varit glassflikka om jag hade haft den utbildningen, vilket by the way hade varit lite coolt att plugga till... hmmm...]"


Hm.. mjukglassen ska funka nu så vi hoppas på det imorn dåja. He he he...


Nu så ska jag gå och geduschenen och sen diska undan efter mitt tårtbak och lite sånt från igår. Palla göra det direkt liksom. *hihi*


Sen kommer Carolin och vi ska se lite StandUp och kanske sjunga. Men lite cider blir det i varje fall. Fast ingen utgång för mig idag. Kan lika gärna vänta och slå på stort nästa helg ju. Det blidde ju trots allt lite mycket i torsdags. Ska bli trevligt, kanske träffa Becka och killarna då till Eurovision. Hoppas de är på! :) För det är jag. ;)


Söndag dåja, då kommer en tjej som heter Kim och håller mig sällskap. Mycket trevligt, hon sägs vara mycket pratig [men hon hade tydligen råkat tutta på en handduk i micron, haha].  


Har inte mycket mer att säga än adjökens och ha en super go helg!


kramar åt hela swiden!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards