jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 12 maj 2008 22:30


Så sød, sikke et syn, fin og yndefuld I sin sommerkjole, smuk som en sommerfugl Du vender rundt, kigger på hende, prøver at holde det cool Men du kan ikke holde øjnene fra hende, så hvad gør du nu?


Kender du det? Du vender hovedet Du stopper op, fordi du ikke troede På det du lige så, det, der lige gik forbi Og det der fik dig til at sige: 'Daamnn!' Og kender du det? Du mister vejret For et kort sekund. Og det er så svært At få det ud af dit system. Sidder fast i dit sind Du ved jo hvad jeg mener, ing'?!


Jeg så hende dreje ned af Frederiksberg Alle Med en kjole og en krop så vidunderlig Og et blik i hendes øjne så fængende Yeah, yeah Som en sirene i det fjerne, der kaldte på mig Jeg var draget, jeg blev ledt. Hvad var det for noget? Jeg prøvede at følge efter hende, men hun forsvandt fra mig Yeah, yeah Og der var...


Alt for mange ord jeg ikke sagde til hende Alt for mange ting jeg havde i sinde Jeg ved, jeg burde have kørt tilbage til hende, tilbage til hende, for jeg / Tænker på, hvor det her det kunne have taget os hen Og om jeg nogensinde ser hende igen? Jeg sagde ingenting og nu er det for sent, nu er det for sent, baby


Kender du det? Jeg følte mig som en fan Som en stalker. Kørte rundt efter hende For at prøve at finde ud af hvem hun var? Og hvor hun var på vej hen? Og kender du det? Jeg gjorde ikke noget Kørte bare alene, så byen på en ny måde Var det spil for galleriet? Bare en leg fra hendes side? Hey det måtte jeg vide, ing'?!


Jeg så hende stoppe op på Vesterbrogade Jeg var lige ved at falde ned af sædet Hun var så betagende og hun gjorde mig glad Yeah, yeah Som en sirene i det fjerne der kaldte på mig Jeg var draget, jeg blev ledt. Hvad var det for noget? Jeg prøvede at følge efter hende, men hun forsvandt fra mig Yeah, yeah


Jeg så hende på en vinterdag i Magasin Hun stod ved kassen, smilede sødt i Herre-afd. Du ved, et af de der smil der virkelig rammer en Jeg købte en skjorte, hun spurgte pænt om hun skulle pakke den ind? Jeg syntes pludselig, at det føltes virkeligt varmt derinde Hun var så smuk i sin nederdel og bare ben Fik lyst til at tage et billede nu og ramme det ind Så det tydeligt for mig, hende og jeg i samme seng Hvad nu hvis jeg brugte 100 kilo på en fingerring Gik på knæ og sagde: ' Tag mig som din ægtemand' Problemet var, at køen bag mig den var alt for lang Og inden jeg kunne se mig omkring, så var jeg ude igen Fandt mig selv hænge ud på en trappesten Prøvede at lade det gå, prøvede at vaske tavlen ren Hvad nu, hvis det var hende, der var den eneste ene? Jeg sagde ingenting, og nu er det for sent.  Damn Damn.. Jeg ved der var... 


Nik Og Jay - Det er For Sent

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards