jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 3 maj 2008 20:58

Tja!


Imorn är sista jobbedagen. Gud vad skönt. En dag ledigt! & vet ni vad jag ska göra då? Jo, tvätta. hahaha, sicket liv.


I alla fall...


Jag vaknade med ett ryck imorse. Eller ja, klockan var ju bar halv sex. Varför vaknar jag alltid två-tre timmar innan jag ska gå upp? Men det är skönt att veta att man inte ska upp än. Men sen blir det bara värre när väl telefonen ringer. Aja, jag ringer Jacob som såklart inte svarar. Jag får faktiskt panik om jag ska vara ärlig, men det gick över i lite smått surande. Som alltid. Men jag ringde ett par gånger, men inget svar...


Tio i nio ringer han... "öhhh, jag hörde inte du ringde." Jaja dåe...


Kommer till jobbet och vi går in och köper lite frulle på Donken. Janni *hjärta* frukostmackan. Jag satte igång med min öppning medan Jacob bara satt och glodde... nyvaken jävel. 


Det var verkligen inte mycket på jobbet idag vill jag säga. Men det var faktiskt skönt. Jag gick mest och städade hela dagen, men det gillar jag. 


Nu tar jag mig en xider.. Mycket god.


Ska gå nu, hörs imorn då!


*kramsar* 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards