jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av ♥ Janni ♥ - 11 maj 2008 22:38

Tja!


Okaj. I fredags var det då jobb som vanligt. Dagen gick relativt fort sen kom My. Det var rätt mycket jag skulle hinna med så det blidde att jag stannade över ett tag.


Sen åkte jag till Väla och träffade Carolin. Vi gick på systemet och i någon butik. Det var inget mer vi skulle där så vi åt Donken och sen åkte vi him.


Sen plockade jag undan och fick lite besök. Jag tror vi ska göra det oftare. :D Det var bara helt... ja.. jizus! :)


Ja... sen somnade jag gott. hehe...


Aja, upp och åka till jobbet. Men gissa vad som väntade mig. Ett jävla fucking migrän anfall. yay... not. Så jag åkte hem. Och sov heeeeela dagen. Jag som skulle gå ut ju. Det kändes nästan som hela min helg blev pajjad. Men jag åt och kollade på Smallville. La mig runt elva. Somnade faktiskt rätt fort ändå. Men jag vaknade rätt ofta på morgonen och kunde knappt somna om. Men nio gick jag upp och smorde mig.


Sen solade jag drygt en timme och sen kom mamma och hämtade mig. Vi handlade brassestolar och lite mat. Och annat. Sen hem och solade lite. Spelade lite badminton och åt lunch. Solade lite till och läste tidningar.


Sen kom pappa och ja. Vi grillade och åt kvällsmat.


Hm... sen åkte vi hem till mig och pappa kopplade min lampa, bytte lite lampor och satte upp min handdukstorkhylla som jag pajjat. men ajg glömde ju såklart att ta med mig kameran.. Så ni får inte se den ännu! :(


Men snart.


Imorn blir det nog Cashmere Mafia här med Carolin. Hoppas på det i alla fall! :)


Nu då... bingen! :)


pusspuss! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards