jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 december 2007

Av ♥ Janni ♥ - 11 december 2007 22:45


Vet ni vad? Jag kom på att jag älskar fan 747. Den är helt klockren. Man blir så lugn. Man blir nästan glad. Nästan. Man kan tänka tillbaka på saker och ting och inte bli ledsen i allafall. Framsteg.  


Du är värd att dö för.


Jaha du.


[nawe]



Av ♥ Janni ♥ - 11 december 2007 22:25

Tja!


Okej, vad har jag gjort på sistone. Kommit hem från min semester det har jag. Fått reda på anledningen till att jag inte är på fest humör. Jag vill referera till ett inlägg som jag skrev för snart ett år sedan. Den 11 januari skrev jag att vi skulle få tillökning. Ska jag få det igen? Ska jag eller ska jag inte?


Domen föll på en morgonflight till London

Som tysta tunga steg på väg mot dig

Domen föll trots att du alltid använt kondom

Å med lien på svaj väntar din gamle vän


Och som ni lekte när ni var barn

Du stod i givakt med din rygg rak och tog fyrahundra slag


Sömnen kom och du som låg så rätt i tiden

Domen föll som tårar mot din skärm

Sömnen kom som en åsikt högervriden

Men mot dollar och yen blir döden lätt ett skämt


 ღ


Och som ni lekte när ni var barn

Du förlorade ditt krig du står ensam kvar

Och ingen kommer till ditt försvar

Så du står givakt med din rygg rak och tar fyrahundra slag




Förvirrad. Ledsen. Glad. Vet inte. Orkar inte.


Av ♥ Janni ♥ - 11 december 2007 18:31


Over a night
Igot yours and no others
Now we will make a life
Of thouse hours
I got yours
On a misty height

So by the morning
I knew all about treasures
Where it was going
Nothing but measures
I got yours
In front of the fading sun

During the day we would talk about
Moving
You said I was late
But that you knew I was coming
I got yours
In the enlightened night

And later this evening
I was so full of you
Now I only have things
I must not ever lose
I'm yours
So let every morning come

Just after midnight
You said now I can't go
Back where you can't follow
I must stay with you
I'll be yours
Forever will be the shortest time

Over a night
I got yours and I love you
So light and so easy
I love you I love you
I'm yours
I am yours


Sophie Zelmani

...

Av ♥ Janni ♥ - 11 december 2007 12:30



save me...

hurt me...



I'm not with you...



I can see you bleed my love...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards