jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 december 2007

Av ♥ Janni ♥ - 18 december 2007 22:22

Tja!


Idag är det då den "stora" dagen. Eller, det skulle i alla fall ha varit det. Jag är faktiskt inte ledsen. Lite förvånad är jag över det. Men jaja, det är inget mer jag kan göra nu.


Det har varit en trött dag idag också, var på sjukhuset nu och avbröt den. Fortsättningen kommer på torsdag. Längtar inte. Var inte i skolan idag och ska inte till skolan på torsdag då heller. Obviously.


Jag har bara varit på sjukhuset, Maxi [handlar inte kött där! haha], sen hemma och degat med Oprah och vilat någon timme. Den extrema tröttheten kommer väl försvinna efter torsdag. Min bröst med. :( Jag som hade vant mig vid dem nu. Jag är jättetrött. Ska jobba imorgon och ska på ett "möte". Ska bli intressant.


____________________________________________________________


Og du er stadigvæk akkurat ligeså smuk

som allerførste gang, da du kyssede mig

så inderligt, så inderligt

Åhh, så inderligt



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards