jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 december 2007

Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2007 22:39

Hittade denna bilden när jag kollade på listan. Så söta de var. Jag råkade bara somna och så när jag vaknade hade kissarna lagt sig där. Jacob, fotograf.

Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2007 22:11

Hur bor du: I lägenhet [numera bostadsrätt].

Hur och vart vill du bo i framtiden: I en stor vindsvåning i New York såklart... hmm... betyder ju att jag måste bli något vettigt här i livet [Ingen förändring där inte].

Brukar du komma i tid: Japp! [Jo, men visst].

Vad hade du i din mun senast: Frukost mackor. [kexchoklad].

Har du bra kondition: Den är väl okej. [tänker börja simma igen efter nyår].

Hur lång är du: 165 cm. [ingen förändring].

Hur känner du dig just nu: Lite trött, orkar inte jobba, men jag måste. [samma där med, jobbar hela helgen].

Hur upplever du dig själv som person: Snäll!? [lite förvirrad].

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, men hinner inte kolla upp det just nu! [Har mycket olika faktiskt].

Kan du laga mat: Det händer väl att det går bra :)

Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar på Donken... [Jag avslutar in kurs i danska, och jobbar på Donken och H*****].

Vad har du på dig: En v-ringad top och trosor, har inte kommit längre ännu. [Ett par guldiga kallingar och ett rosa linne... inte bra matchat vill jag lova!].

Har du någon fobi: Ogillar verkligen djupt/mörk vatten...

Hade du en bra kväll igår: Okej, jobbade och sen drygade jag tills att jag skulle sova. [Jag var nog bara hema och kollade på SATC].

Vilket är ditt senaste inköp: Två par vår/sommarskor och en massa hårband med rosetter och sånt på! :) [Ojoj, mellandagsrea: Två toppar från Gina, Ett riktigt pink läppglans, tights och strumpbyxor, en datorskärm, dator, en väska och diadem till nyår och kattsand].

Din favoritdryck på morgonen: Oboy! [möjligvis en kall kaffelatte].

Projekt just nu: Lampan och gardinerna som ännu inte blivit uppsatta på grund av förseningar i schemat! [Här har jag många på en gång, handla lite saker på ikea för mina presentkort, måla och tapetsera färdigt min lägenhet och spara pengar!].

Vilken tid gick du upp idag: 10:00, försov mig en aning. [Haha, klockan 10:00 igen].

Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Ja faktiskt, man vet ju aldrig hur hemsk man ser ut senare i livet! haha

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobb!? [Julklapp].

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sov hos mamma & pappa. [Japp, fast jag sov borta hela julhelgen].

Vad hade du sönder senast: Mitt förhållande, med världens underbaraste!?!? Varför misslyckas jag alltid? [Kommer inte på något just nu].

Senaste alkoholintag: Hmm.. det var i förra veckan, mer kommer jag inte ihåg. [Det var riktigt länge sedan. I november och det var bara för att det var gratis].

Har du haft mörkt hår: Nej, har inte velat färga mitt röda fina lockiga hår. Det skimrar i guld i skolskenet!

Är du morgonpigg: Nja, inte så ofta. :P

Vem snackade du med senast: Mamma, hon ringde och väckte mig! :S [Nu pratar jag med Jenni och Bahia på msn, annars pappa när han lämnade av mig och allt jag hade shoppat! :S].

Stjärntecken: Lejon. ;)

Varm favoritdricka: Varm choklad.

Alkoholhaltig favoritdricka: Breezer eller vitt vin. [Helst inget].

Snällast denna vecka: Många. [Jenni och Sandra som hjälpte mig att bli av med mina tider på Donken!].

När gjorde du senast något riktigt dumt: Den 18 mars... [Det minns jag inte heller].

När hånglade du senast: I torsdags... [dagen innan julafton var det nog].

Saknar du någon nu: Ja!!! [dämn].

Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: 1 gång per dag kanske [Senast idag, men annars aldrig].

Gillar du dokumentärer: Inte alltid, många kan vara långtråkiga!

Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, tyska & danska

När fikade du senast: Det var nog i veckan med Liz! [Det var slutet av november eller början av december, om man räknar en riktigt mysig fika. Det var jag och Carolin. wiiiie].

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ibland inte mycket tyvärr! Det sabbar en del för mig.

Jag får ont i magen: När jag gråter.

Senast sedda filmen: King Authur. [Stardust].

Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2007 20:21

When I cry, I close my eyes
And every tear falls down inside
And I pray with all my might
that I will find my heart in someone's arms
When I cry, cry

When I cry
When I am sad I think of every awful thing I ever did
Oh When I cry, there is no love,
No there is nothing that can comfort me enough
When I cry,
Cry, cry

The salt inside my body ruins everyone I come close to
My hands are barely holding up my head
I am so tired of looking at my feet
Or all the secrets that I keep

My heart is barely hangin' by a thread
Hangin' by a thread

Oh look at me
At all I've done
I've lost so many things that I so dearly love
I lost my soul
I lost my pride
Oh I lost any hope of having a sweet life
So I cry,
Cry, cry

Oh the salt inside my body ruins everyone I come close to
My hands are barely holding up my head
Oh I'm so tired of looking at my feet
And all the secrets that I keep
My heart is barely hangin' by a thread
Hangin' by a thread

I miss you all
I wish I was with you now
I wish I was

[Jann Arden - Hangin By A Thread]

Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2007 00:26

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards