jANNi    |♥|

Alla inlägg den 31 december 2007

Av ♥ Janni ♥ - 31 december 2007 17:00


My love she throws me like a rubber ball
Oh oh oh, the sweetest thing
She won't catch me or break my fall
Oh oh oh, the sweetest thing
Baby's got blue skies up ahead
But in this I'm a rain cloud
You know she likes a dry kind of love
Oh oh oh, the sweetest thing

I'm losing you
Hey hey hey, I'm losing you yeah
Ain't love the sweetest thing

I wanted to run but she made me crawl
Oh oh oh, the sweetest thing
Eternal fire, she turned me to straw
Oh oh, the sweetest thing
You know I got black eyes
But they burn so brightly for her
Mine is a blind kind of love
Oh oh oh, the sweetest thing

I'm losing you
Oh oh oh, I'm losing you yeah
Ain't love the sweetest thing
Oh oh oh, the sweetest thing
Oh oh, yeah

Blue-eyed boy meets a brown-eyed girl
Oh oh oh, the sweetest thing
You can sew it up but you still see the tear
Oh oh oh, the sweetest thing
Baby's got blue skies up ahead
And in this I'm a rain cloud
You know we got a stormy kind of love
Oh oh oh, the sweetest thing
Oh oh, the sweetest thing
Oh oh oh, the sweetest thing
Oh oh oh, the sweetest thing


[U2 - The Sweetest Thing]

Av ♥ Janni ♥ - 31 december 2007 16:15

Tja!


Sådär, nu ska jag snart städa undan och sen duscha tills ikväll. Jag måste gå igenom klädesplagg och olika lösningar. Det kommer ju vara ganska kallt inatt så tänkte man skulle kanske ta på sig byxor när man går ut och kollar fyrverkerierna.


Idag har jag varit och handlat mat med mamma & pappa och sen ätit lunch med dem. Så ska äta lite nu och kolla lite mer på Simpsons. Har inte gjort mycket mer än så.


Maja löper som sagt och hon är lite jobbig. Men det går över, hoppas jag iaf haha! Just nu sitter hon gott framför min skärm och lyssnar på Metallica och busar med musen på bildskärmen. Hon tycker den är intressant. Precis som laserstrålar. :)


Ses i det nya året då! Hatar när det blir nytt år för det tar ett tag innan jag har lärt mig att skriva 2008 istället för 2007.


possen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards