jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 3 december 2008 21:30

Tja!


Det känns som denna månaden kommer bli halvdassig när det gäller bloggen. Så om ni vill ha värsta tänka igenom och skriva långa inlägg så kan ni nog hitta en annan blogg.


I måndags hämtade jag äntligen mina kläder. Och snacka om att jag blidde nöjd. Så blev Carro också för Chokerklänningen som jag gav henne. :) Så nu kan vi matcha fint! ;) Allt passade, men jag anade ju även det. Så nu kommer det inte bli något mer klädesköp för min del. Jag måste lära mig att inte köpa bara för det kliar i fingrarna... men jag ska göra mitt bästa.


Sen så var vi på IKEA och handlade julpynt. Så nu matchar mitt åttiotalspynt 2000-talet, mer eller mindre iaf. Johannes tycker tydligen inte mina ljusstakar är tillräckligt moderna (!). De är vadå, två år gamla!?


Sen svängde vi förbi Familia för mamma ville kolla H&M. Det är inte mö att komma med men ändå...




Nu hände något så jag fortsätter efter jobbet imorn kväll...


bajbaj!







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards