jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 9 december 2008 11:30

Tja!


Orkade inte skriva efter jobbet igår. Dagen flög i alla fall fort fram tur för det annars hade jag nog tagit en tupplur där och då på jobbet. Jag hade med mig rester från i lördags. Jag menar, vi lyckades med maten. Ok, vi/jag har ännu inte gjort något större missöde, men man ska ju trots allt inte säga något än. ;)


Ikväll kommer Jolle. Tror han ska hämta mig, det känns vettigast så. Jag undrar fortfarande om han också ska ut i helgen. I så fall vill jag träffa honom. Eftersom jag har helgen så kommer vi ses senast fredag. Då åker mammsen och pappsen till Finland så hon och jag ska ses på torsdag. Ok, jag orkar inte jobba på fredag också. Så jag är numera ledig torsdag och fredag. Det känns annars som om jag jobbar för mycket. Vilket jag kanske redan gör.


Alltså hur hade folk tänkt sig att man skulle kunna hinna åka över till Köpenhamn och gå på Tivoli om man jobbar två shift... vi kanske måste klämma in det den 21. Då ska vi egentligen klä granen och mina päron har bröllopsdag. Men kanske kan köpa granen kvällen innan. Jag tror inte vi ska ut den 20. Inga planer på det, men man vet aldrig numera.


Den 27 blir det kalas. Eftersom jag inte vill supa på juldagen då alla andra gör det så fick det bli på lördagen. Carolin fyller 22 den 24 så God Jul och Grattis på henne. :D


Jag får inte glömma köpa frimärke idag. Annars lär inte någon få julkort av mig i år, då får jag skicka via nätet istället.


Hur hade man tänkt att man skulle hinna med allt. Man kan inte hinna baka, pynta, mysa, festa och åka iväg under denna månaden. Nu är det två veckor kvar till jul! Inte för att vara sån, men jag har lite småpanik. Inte för julklappar utan jag känner bara att jag har inte tid med något annat än att jobba. Bra jag är ledig efter nyår.


Idag har jag stängning, men nu ska jag diska och plocka undan alla jävla kläder som ligger här. Jag måste ha större garderob. Jag har fått slut på hängare så allt bara ligger här ute istället.  Men så sover katterna på allt så då måste jag köra med klädesrollern och det hinner jag aldrig på mornarna. :S


Så vika och lägga i en låda tills vidare. Jag har sett att de har värsta saken på IKEA så jag ska handla allt jag behöver och sen använda lika det pengar man får när man handlar efter året är slut. Bra va! ;)


Musik: ATB - You're Not Alone [Airplay Mix]


bajbaj!

Av ♥ Janni ♥ - 9 december 2008 11:11


Janni vill dansa på pålen på Bakom i helgen. FunFun!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards