jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 26 december 2008 19:10

Tja!


Hela inlägget bara borta! Gaaaaahh, irritations moment no 1!


Ok, jag gör ett litet inlägg istället. Idag var det mycket mer att göra på jobbet så det var ju skönt, även om jag hade så mycket smärta efter inatt. Jag förstår inte att efter nästan ett år i en liten säng och så får jag äntligen sova i en stor säng så får jag ont i nacken (!).


Jag var i Klippan igår ska ni veta. Första gången. Det gick jättebra. Jolle hämtade mig och katterna och vi körde och lämnade av dem hemma och packade lite kläder och annat med ner. Sen körde vi till Maxi och handla lite mat och lite morötter med dip. Plus en massa massa julmust. :p


På kvällen gick vi över till hans föräldrar och drack glögg. Det var jättekul, hans föräldrar är skitgoa. Verkligen roliga människor att lyssna på. Sen när vi kom hem och slängde vi oss på sängen direkt och somnade.


Idag har jag jobbat och ska jobba imorn. Sen är jag ledig söndag och måndag. Jobbar tisdag och ledig resten av veckan. Det ska bli såååå jävla asskönt. Ursäkta språket.


Sitter hos mamma och pappa och ska ta med mig julemat med mig hem. Jag glömde det igår ju. Så jag var tvungen att ringa mamma och säga att hon skulle lägga undan till mig.


Nu, måste jag gå ner och vara lite social.


bajbaj!







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards