jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 7 december 2008 18:30

Tja!


Sådär.. sitter man här och är bakis. Urk, det blev ändå för mycket igår även om vi bara drack lite... men vi börjar om från början.


Alltså i fredags hade jag också heldag. Kul. Den gick i alla fall fort så ska inet klaga över det. Bara lite tröttsamt att sitta där helt själv två dagar i rad. Jag blir lite sällskapssjuk. Men jag handlat och pantat så det så. Eller ja, My pantade faktiskt åt mig, men jag hatar verkligen att panta. Efter jobbet åkte jag hem och gjorde inte så jävla mycket.


Dagen efter sov jag till elva. Ja, jag vet, men jag var helt slut i kroppen. Sen åkte jag till jobbet. Nu är det mycket att göra och vi hinner inte med. Plus att där var lite idioter som handlade. Speciellt en kvinna, som inte verkade förstå att hon inte betala och köpa något som inte är färdig. Alltså vi är inte McDonalds heller. Hon blev i vilket fall som helst skiiiiit sur och sa att hon minsann inte skulle ha något då och så gick de. Jisses. Hoppas Carolin kunde jobba idag. Det blev lite för mycket shottar igår.


Efter jobbet igår gick jag, Jolle och Carolin in på Maxi och handlade. Jolle skulle gjort det innan jag slutade, men han hade somnat framför tv:n. Så vi gjorde det efter istället. Ändå hann vi iväg innan bussen skulle ha gått.


Väl hemma satte jag honom i action. Hacka allt medan jag duschade. Sen lagade vi maten efter det. Jävlar vad det blev gott. Bara lite mer vitlök nästa gång. Men, shit det var skiiiiitgott. Och det bra att jobba i köket med honom också utan att jag dödar honom. :P Efter maten vilade vi oss lite i soffan och smälte maten medan vi kramades... så mysigt. Inte träffat honom på fyra dagar då. Det är alldeles för länge säger jag bara. Som jag saknar min älskling, jag blir alle koko på riktigt. Bitchar mot folk och sånt. Mer än vanligt alltså.


Jag sminkade mig och klädde på mig och sen tog vi bussen ner till stan och gick till SevenEleven och köpte ett paket mjölk som vi lämnade av hos Carolin. Sen var det Hamnkrogen som gällde till elva. Jag kan säga att våra samtalsämnen denna kväll var mestadels sex. Gruppen bakom oss glodde som satan när vi började snacka trekanter. Efter det gick vi till utposten eftersom Jolle ville träffa en gammal polare. Så när vi hade hunnit halva cidern där så fick han reda på att hon hade gått till Helsing. Jahapp.. Hahaha...


Men vi drack upp och pratade lite mer. Ett tag var där ett blad som började prata med Jolle. "Prata med dem då." "Det är min flickvän." "Prata med dem, visa vem som bestämmer." "Vi bestämmer tillsammans." Sen fick jag ställa min dricka och så gick vi över till Helsing. Han klarade visst inte bladet.


I alla fall var det riktigt fancy men fan 30+ på Helsing. Jag kände i alla fall att jag var riktigt finkläd för jag hade min nya klänning från Forever21 på mig. Så fiiin. :) Tror ni inte jag inte fotade honom igår. Alltså. Jag måste fixa kort på den jävel snart.


När vi kom in på Helsing hade hon tydligen gått till Tivoli. Jaha, sa Jolle. "Kan du inte bara gå in till Hampan lite så ses vi där?" Ja, så vi gick tillbaka till Hamnkrogen och han fick träffat sin polare och vi blev presenterade. Sen idag skrev hon ett sms till honom och sa att han hade en söt flickvän. Tackar. :D


Efter det så gick vi nog hem till Carolin. Det var meningen vi skulle till Bakom men de stänger ju klockan ett och klockan var lite efter halv när vi kom hemt ill Carro. Så det skulle bli ZooBar istället. Synd bara att vi drack och shottade lite väl mycket där och klockan blev fan kvart i två. Happ..


Så vi stannade till halv tre och sen tapade jag bort ploppen till mitt ena öronhänge. Vi gick ner och tog en taxi hem, en cool kille körde oss. Jag glömde mjölken och mina öronhänge hos Carolin så jag får väl de på tisdag kanske.


Idag då. Skallebank som vanligt och Johannes med. Fattar inte det alltså. Men han fixade treo till oss och sen mös vi nog hur länge som helst kändes det som. Så varmt och skönt det var att bara ligga där och bli omhållen. Även om man var lite bakis.


Vi gick upp och åt rester, jag åt rester ja, och kollade på Lilla Sjöjungfrun. Jag plockade undan lite och sen somnade vi på soffan i en timme. Sen blev jag så hungrig så jag duschade sminkade av mig och klädde på mig sen drog vi till Burger King. Jag hade sett en klänning på H&M som jag har blitt lite smått förälskad i. Men vi fann inte den tyvärr. Sen gick vi in på Bolagret och var där ett bra tag. Vi kom fram till hur vi ville haft vardagsrummet. Vitt med Ekgolv som finns i dessa lägenheter. Sen en svart fondvägg och på den  sånna lackhyllor. Fast lite smalare än ikeas och typ tre eller fyra meter breda. Vita då. Sen svart skinnsoffa får det nog bli. Sen limegrön rya matta och mitt vita bord och vita tvmöbler. Det blir nog najs. Man måste våga. Dessutom får jag en halv Walk-in closet. Det är jag skiiiitglad över. Resen av rummet är datarum. :P 


Efter det körde vi till Maxi och handlade lite smått och sen körde han hem mig. Så ska i ses typ på tisdag tror jag. Har en heldag imorn igen. Alltså jag är en aning trött på dem nu måste jag erkänna. :P


Jag hade tänkte fortsätta att plocka undan nu och kolla på Parlamentet sen. Seg idag.


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards