jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 10 december 2008 12:35

Tja!


Idag när jag åt lite pizza så såg jag Maja gick loss på täcket. Bara det att under täcket, trodde jag, låg Vince. Så när jag skulle lyfta täcket såg jag att han låg inuti. Så jag skulle få fram honom. Jag kröp mellan täcket och påslakanet så hoppade Maja på mig och bet och rev mig. Shit, har aldrig varit emd om att hon gjort så. Jag tyckte det var skiiiitskoj så jag började bråka lite med henne. :p När jag hittade Vince gick hon loss på båda två. ha ha ha..


Nu är hon på Vince igen....

Av ♥ Janni ♥ - 10 december 2008 11:30

Tja!


Godmorgon och godmiddag säger jag nu. Jag vaknade lite efter tio idag och så fick jag sms av Carro. Vi hade lite problem att fylla fredagen och jag vill verkligen inte jobba igen. Men det fixade sig sicken tur var!


Idag ska jag lägga undan all tvätt och gå ut med alla sopor, tre påsar (!), och sen bara dammsuga. Det kunde jag inte igår eftersom jag la verkligen all tvätt mitt på golvet. :P smart va. Men sen kom den en fet jävla ikeakasse med mer tvätt från Johannes. Ska ge två linnen till Carolin så de måste också tvättas. Så har mycket som ska tvättas imorn. Jag tror kanske jag inte hinner med allt. Bara man tar det som är viktigast. Jag kan ju bara sätta tvätttid den 15:e också. Det är nog det bästa med två shift. När jag vill tvätta när jag är ledig är det oftast fritt fram. För det är inte pensionärerna som tvättar då utan de måste ju tvunget tvätta om kvällen då alla andra medelsvenssons brukar tvätta. Helt sjukt meningslöst tycker jag.


Jahapp, frimärkena var ju tyvärr slut igår så jag hoppas på idag. Annars vetefan om jag skippar dem. Sen blir det jobbet igen. Men det är inte så farligt. Bara fem timmar och fyra timmar själv. Sen kommer Johannes och hämtar nyckeln. Vi måste gå upp till Nikolaj och be om hans nyckel, eftersom de ska flytta till Ödåkra sen och där redan finns en nyckel i Ödåkra redan så får Jolle Nikolajs. Annars blir det för jobbigt, tycker vi. Men vi hann inte igår eftersom vi kollade på House och sen sov ju de andra så. :P


Jag har spenderat två dagar på att tänka på lägenhet. Ritat och haft mig, dock tror jag inte det blir av med den renoveringen som var tänkt först.

:( MEN jag får min walk-in closet! Dock på andra sidan lägenheten... sugit. Haha... Sen har lägenheten två dörrar så man kan låsa in kattjävlarna i köket & hallen när vi inte är hemma. Skönt. Inget pink i nya soffan.


Iaf... när vi kollade på Äntligen hemma och sen House så hade vi glögg till. Så släckte jag lampan, så sa han här läser jag. Så jag skulle gå och tända så skrek han "Nej, inte dricka glögg med tänd lampa." Han är så mysig.


Nu blir jag sån puttinutti här som jag inte gillar. Men han är vekligen underbar. Sen att sexet lätt är det bästa jag haft, släng dig i väggen Stefan, det gör ju bara saken bättre. Men det jobbigaste är bara att han måste ju också hem och städa och vara hos sina fiskar. Ja, don't tell me. Så jag tvättar åt honom eftersom jag gör så hann inte hinner. Men jag tvättar gärna. Jag tycker om det.


JA, hur kan jag glömma. Varför har ingen sagt något! Det bästa som finns har äntligen kommit tillbaka till Donken efter två års tomhet! EMMENTHALERHJÄRTAN! I'm in love, på redigt. Det näst bästa Mcdonalds har är Elmacon. Mmmm.. Jag blir riktigt jävla sugen på det. Asså blandningen av dessa två dressingar i den där burgaren skickar mig rakt upp i himlen. Sen ska man ju definitivt ha cheddar dip blandat med en skvätt Hot Chili. Ett måste! Åhhhh...  där kom jag. :P


Nej, allvar.


Så nu har mitt schema blivit lite mer fyllt än vad det var innan. Har ännu mer jag måste hinna med och mamma blev sur för jag sa nej till att följa med till mormor. Men det är sånt här jag absolut inte vill ha under julen. Stressen att man MÅSTE göra vissa saker. Kan man inte bara ta det som det kommer. Neeeeeej, så nu har jag gjort mitt schema. Det blir har ju blitt och kommer bli en del fester nu under jul månaden. Sen får det fan bli lugnt i januari. Har inte lagt ut så här mycket på utekvällar sen i somras. Plus att den nya julcidern är jätte mumsig.


Jag vill inte Otto ska komma på Nyår. Han är feg och vågar inte bli vän med mig på Facebook. Alltså. Jag är bara rädd att de fälls någon onödig kommentar från någon av killarna. Ok, haha, vi snackade om Otto i helgen och Jolles kommetar var "Otto!? han som ville du skulle med hem?" Så han kommer iaf ihåg vem det är, men nej jag vill inte ha dem i samma rum. Jag lovar säger någon något så knäar jag denne. Jag lovar.


Nej nu har jag babblat nock för denna gången. Måste återgå till plockandet.


Musik: Sophie Zelmani - The Wind Took My Sail


bajsbajs! 





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards