jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 22 december 2008 22:22

Tja!


Phew, så glad att denna dagen är över. Tänk om resten av veckan blir så här. Idag är det ett år sedan jag började på H, men nu var det typ dubbelt så mycket att göra och förra året var det ändå mycket att göra! :) I vilket fall som helst så hade vi rekord! Jisses. Carro fick komma tidigare och jag jobbade över. Sen tog jag bussen till Väla och blev hämtad av päronen och skulle hem till dem och klä granen. Jävlar, vilken gran! Vi kollade på lite bilder från pappas resa till Barcelona och mitt i det hela trillar granen. Ja, den var inte nådig må jag säga. Den var ju alldeles för stor för den lilla julgransfoten. Det var en sån som de har på Tivoli i Köpenhamn. Riktigt fin var den. Dock fick vi inte pyntat den så jag missar det mysiga. Men lovar ska fota den på julafton. :)


Igår var vi ju i Köpenhamn, dock inte alls länge eftersom det regnade och ni kan nog tänka er hur ledsen jag blev. Men vi stod ändå och pussades vid de där värmeglödgrejsen. Bra värme där. :p Men det var ändå mysigt!


Annars längtar jag till imorn kväll då älsklingen kommer och hämtar mig när jag slutat jobba lite efter klockan sex. Sen blir det möjligtvis handla men egentligen bara filmmys!!!! :D


JULAFTON <3


Nej, nu måste jag duscha om jag inte vill stinka imorn! ;)


bajbaj!









Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards