jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 20 december 2008 22:00


... och jag är inte ett dugg stressad mer. Jag ska till och med försöka att inte bli stressad på jobbet nästa vecka.


Ja, igår då. Pang sa det och så var det mycket och göra på jobbet. Jag visste det skulle komma så, bara inte när. Jag jobbade över lite och fyllde upp korvarna eftersom de tog slut helt. Fast de var slut idag med fast jag köpte nio paket... hmm... mycket att göra idag. Nääää... Haha.. Fast att vi hade öppet en timme längre så var det mycket. Även om det var stendött sista timmen. Tror inte många visste att vi hade öppet längre i helgen.


Gick väldigt bra idag måste jag säga och helt klart är Carolin den bästa arbetskollegan som finnes. Efter jobbet kom Johannes och hämtade oss. Vi gick ut och köpte en gran. 150 spänn. Ja, tack.


Så det vi har gjort ikväll är att städa, pynta och kollat på Den lilla sjöjungfrun III. Till det var det pepparkakor, lite glögg och jusmust och lite marabou. Mmmm. Här är en bild på min älskling när han sätter ljusen i granen och en på den färdiga granen. Det blev inte mer pynt eftersom han inte orkade knyta mer band i de resterande kulorna. Det gör inget. Plus att det låg glitter överallt så fick till och med dammsuga honom. :p


Annars är jag mer än nöjd. :)


bajsbajs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards