jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 december 2008

Av ♥ Janni ♥ - 4 december 2008 22:15

Tja!


Jag blir helt galen på Mcdonalds. Jag har ännu inte fått mina semesterpengar fast de är "hittade" för ett antal månader sedan. Men Boban har inte hört av sig fast jag skickade konto nummer och massa uppgifter till honom. Snart kör jag med utpressning om jag inte får dem. Imorn skickar jag värsta smset till honom, och får jag inte dem snart så tar jag kontakt med facket. För nu har de hållit i dem tillräckligt länge. Jag ska ha dem! Jävla idiot människa! Gaaaaaah!


Snyft.

Av ♥ Janni ♥ - 4 december 2008 21:50

Tja!


Jag slutade skriva igår eftersom jag blev lite orolig. Men det tar vi om/när oron är befogad, vilket jag hoppas att den inte är.


Anyways...


Vi åkte hem och åt och kollade på Glamour. Vilket alltid är lika kul. Not. Sen kom Johannes och hämtade mig och allt jag hade köpt. Vilket var massor. Hmm.. Det blev nog sängen rätt så tidigt. Sen upp och jobba som vanligt, efter jobbet kom Johannes och vi åkte till Flowerteam och åt på Burger King. Jag hittade inte vad jag letade efter så vi ställde korgen och gick därifrån. Jobbat har jag gjort hela veckan och har två dagar kvar. Heldag imorn med, suck, och sen extra på lördag. Hur ska jag orka detta. Jag hade en jävel idag.


Jaha, han skulle ha en korv, en cola och en iskaffe. Ehm.. samtidigt som jag gjorde korven så frågade jag om han sa iskaffe? Japp, säger killen då. Det har vi inte, säger jag. Nehe, men det har ni ju haft innan! Nej, det har vi inte haft. Jo, säger han med en sån liksom ni vet, jag-vet-bäst attityd. Men ok, två Cola istället då. Ja, ok. 36 kronor då, tack. Han ger mig två tjugor och säger behåll växeln. Jag kollar bara på honom  och tar mynten och slänger dem i sopan. Han säger till sin tjej, samtidigt som de går, Ja... somliga ska ju inte jobba inom service.


Alltså, jag tar inte emot dricks av fel anledning. Han hade en attityd som ett kinkigt barn och tänkte väl att jag var fattig eller något. Men jag klarar mig bra på min inkomst och behöver absolut ingen dricks. Så det så. Så kyss mig någonstans ville jag också säga... dock måste jag skriva av mig istället för att avreagera mig på kunderhelvetet. Suuug.


Phew... jaha, ännu en jävulsk dag väntar en imorn och jag är inte på humör. Jag hoppas fortfarande på att helgen ska bli bra. Blir den inte det så börjar jag nog gråta. På riktigt.


Nu, får det vara slutsnackat. Ha det undebart och drick nu massa glögg!


bajbaj!





Av ♥ Janni ♥ - 4 december 2008 20:50


men denna är en favorit! <3


Angel - Sommaren i City

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards