jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 1 oktober 2007 23:58

  Tja!


Nu har Jãnni åkt himm och vi har suttit och tittat och planerat i över två timmar. Ont i ballarna! Ajaj!


Vi blev så förvirrade att vi måste åka till Ving imorgon och kolla för säkerhetsskull med någon där ute hur det ligger till. Men bort härifrån ska jag.


Vi kollade på Se upp får dårarna. Den var faktiskt mycket bra, väldigt underhållande. Skrattade mycket under filmen och efter. Vi var nog väldigt trötta båda två.


"Vem fan vill bo i Kohage?" sa Jãnni, lite smått skrattande. "Hellre Kohage än Älgsta!" sa jag. Ja, måste jag säga att båda började asflabba. Säger det. Vi var verkligen trötta. Så kallar sängen. Oh ja, en mjuk skön säng! Drömma mig bort!


Tror ni inte jag har köpt tre par skor till! Fast fick ju ett par gratis. Fast fett sexiga är de. Ett par stövlar med värsta rosetten på. "Fan vad sexig jag känner mig!" sa Jãnni. Och två pumps, ett par svarta och ett par röda. Näääjs. Men ska inte byta tillbakamina converse ändå! Tänker behålla dem trots allt.


Vad tycker ni, har jag köpt för många skor nu?


Musik: Nernia Pallot - Sophia


pussis!






Av ♥ Janni ♥ - 1 oktober 2007 16:15

Tja!


Detta är en sådan dag när jag bara känner mig riktigt pist off på grund av absolut ingenting! Varför kommer pms när man minst anar det? Det är inte skoj, jag känner mig stressad, frusterad, arg och till och med ledsen. Undrar om min depression bara har varit en hel lång radda med pms...? Why not?


Jahapp, idag var jag dödstrött när jag vaknade. Maja gal som en tupp. Shiet, vilka knepiga ljud som kommer ur dessa galna katters munnar. Jag blev galen och gick upp och satte i linserna. *gnugga ögon*


Iväg till jobb och hade musik i öronen när jag öppnade. Jag gick och sjöng Bosses Orkester där för mig själv och både Emma och Fredrik kollade roligt på mig. Då var jag på bra humör. Men en liten sak kan tippa över mig.


Som tur är ska jag fan skriva in mig på ons. Jag måste! Annars kan jag inte skriva tentan. Okey, jag kan ju men måste komma med värsta intygen efteråt att jag har betalat räkningn. Orka! Sen måste jag ta med mig mitt pass numera. Mitt id gick i den 16 sep, allt kommer verkligen på en och samma gång. Suck.


Nu ska Janni duscha och sen till Väla för att käka mat med Jãnni och sen ska vi förhoppningsvis till Skopunkten och sen Maxi och handla gottegott till filmen. Vi ska se Se upp för dårarna och ha mysigt hemma hos mig. Tror det blir graffitti idag. Belv ju Tacos igår så det räcker för hela denna veckan.


Oh! Resten av denna veckan är jag ledig från jobbet! Wohooo! Semester... typ... Längtar inte tills tentan, men kan ju plugga både tisdag och torsdag.


"Se upp får dårrarna, dårrarna stängs."


Musik: N- Trance feat. Rod Stewart - Da Ya Think I´m Sexy


"If you want my body and you think I'm sexy
Come on, sugar, let me know!
If you really need me just reach out and touch me
Come on, honey, tell me so!
"


pussis!


Av ♥ Janni ♥ - 1 oktober 2007 16:10


I took a walk down the street to a common place
Don't need a gun to blow my mind
Carrying crosses for the longest time
Why don't you see me go this way?

I'm watching me without you alone here in the cold
It seems so very real to leave


I'm always a fool with my love
With scheming ideas to excuse
I'm always a fool and my eyes
Deserted from love they used to hang on

I started to watch myself with a mirrors eyes
And I begin to slip away
And no one's here to reach the other side with me
Why don't you see me go this way?

I'm watching me without you alone here in the cold
It seems so very real to leave


I'm always a fool with my love
With scheming ïdeas to excuse
I'm always a fool and my eyes
Deserted from love they used to hang on



[Kyau Vs. Albert - Always A Fool]


 ღ

Av ♥ Janni ♥ - 1 oktober 2007 00:00


Ur en klar himmel faller bomben ner

När vi ser vår samtid brinna ner
Och jag ska skydda dig med kroppen min
Luften svider när vi andas in
Har alltid sett oss som Ansgar & Evelyne

Vi ska fylla våran stulna bil
Med dyra klockor och dexedrine
Souvenirer från en tid då vi var svin

Och du har tagit mig från kylan in
Från tysk hårdrock till Charles Valentin
I min bok är du för evigt Evelyne

Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
Och du är lika ensam som jag


Lov jo Jäänni! <3


[Kent - Ansgar & Evelyne]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards