jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 18 oktober 2007 20:46


FELIX kondomer: Gör det goda godare
 
FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig
 
GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök
 
NOKIA kondomer: Connecting people
 
OLW kondomer: För att du älskar det goda
 
CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott
 
McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder
 
LIBERO kondomer: Det känns tryggt
 
LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig
 
VICKS kondomer: Extra starka, extra friska
 
STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det
 
PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderad av ledande uppfödare köttiga bitar rakt igenom
 
GINSANA kondomer: Orka mer
 
GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum
 
LOREAL kondomer: För det är jag värd
 
GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry
 
DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning
 
ERICSSON kondomer: It's all about communication
 
MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today

ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen
 
PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop
 
BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken
 
WHISKAS kondomer: Om kissen själv får välja

Av ♥ Janni ♥ - 18 oktober 2007 19:32

Gud, jag skäms för dem!

Av ♥ Janni ♥ - 18 oktober 2007 18:40

Tja!


Idag har jag känt mig så utsliten och trött inombords. Kom också försent till jobbet. :(


Många danskar på jobbet idag. Som jag har pratat. Det går mycket bra och de blir glada när se höra att jag pratar tillbaka. Känns bra.


Ikväll blir det läsa danska och massa heroes igen! Är fan redan fast. :)


posshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 18 oktober 2007 10:00


Tack för att du pratade med mig. Känns lite bättre nu. Mår inte bra, men bättre.


Det var en dålig dag igår. Kände mig sviken och bortkommen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards