jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 9 oktober 2007 22:22

Tja!


Så. Varit hemma nu i tre timmar. Har hunnit äta och ska göra lite översättning nu hade jag tänkt. Tills sex and the city börjar. Men vill inte. Sällan.


I alla fall...


Idag var jag i Lund med halv tolv tåget. Uscha, gå upp tiiiiidigt! Tio är tidigt för mig, okej. Vi möttes och åkte direkt och köpte biljetter till sittningen som är på fredag då danskarna kommer. Nervöst. "Bara du inte är sjuk Janni, för vi behöver dig som tolk!" Va, varför just mig!? Why god, why!?


Sen åkte vi tillbaka till stationen och yrade rundor innan vår slutstation blev BK och käkade. "Du är bannemej den första som äter pommes och vitlöksdipp!" Jag vet att jag är speciell. Haha.


Åkte till jobbet och skulle skaffa arbetsintyg till märklaren, men måste tyvärr vänta tills imorn tills Helen är där.


Jag blir galen. Jag sitter här och kollar på tyger, färger, tapeter och möbler. Jag kan inte bestämma mig alls. Jag vet vilka bas färger det blir. Vitt och brunt. Däremot kan jag inte bestämma mig för hotpink eller limegrönt till dessa. Och sen i vilket av rummen ska jag ha vad. Jag kan ju köra de lila i hallen? Allstå bara plommonlila, inget äckligt. Finns en fräsig tapet som är lila med lila mönster på. Eller kanske denna grå med grå blommor på som jag har som bakgrund här på bloggen? Brunt/lime och vitt i köket och brunt/hotpink och vitt i vardagsrummet. Eller tvärtom? Oh, vadå beslutsångest. Men är mer inne på rosa i vardagsrummet eftersom mina kökstabletter är vita eller limegröna. Very najs! Sen vill jag också ha tapet eller fondtapet. En vit med vitt mönster på. Som som mitt täcke ser ut. Nej, sluttänkt för idag jag blir knäpp på det här. :D


Sen har jag planer på var jag ska göra med speglar och sånt. Ni får se vilket jag bestämmer mig för. Ska nog skaffa en billybokhylla med glasdörrar där jag ska ha matchande tapet i som på väggen. Kan nog blir assnygg!


Badrummet är inte att prata om. Det är en röd tapet med blommor på! Mina limegröna eller bruna handukar matchar ju skiiiiitbra fär inne. Eller inte. Hjälp mig.


Har ni några roliga tips. Ge mig gärna.


pusshej!






Av ♥ Janni ♥ - 9 oktober 2007 01:00



Don't you ever go out
When was the last time you were out
Have you ever been out
Oh dear

Is something wrong with the air
Since you can't breathe in here
How long have you held your breath
Oh dear

What is closing you in
Must be a giant dream
It's not your life we have seen
Oh dear

Don't let your choices be
hopes you still can't feel
All was giving for free
My dear

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards