jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 24 oktober 2007 22:13

Tja!


Orkar inte skriva. Tappat lite lusten till det. Var i Lund idag, somnade nästan på lektionen. Inte så skoj att snacka litteraturhistoria. Jag, Jess, Mattias och Martin ska eventuellt på sittning efter tentan den nionde. Hoppas! :D


Har inte haft mat pengar de senaste tre fyra dagarna så jag har varit på jobbet varje kväll och käkat kvällsmat. Mitt nya häng. Nej, ärligt talat var jag bara där för matens skull.


Ska börja kolla lite grejer till semestervacationen. Solkräm och lite sånt bara, pallar inte köpa. Vet inte vad man ska ha med sig. Sist jag var på Lazarote hade jag perfekt antal kläder och sånt, men nu är det inte riktigt samma sorts semester heller. Så lite småfunderingar, ja men, hellre för mycket än för lite ellor? :)


Du vet att jag finns här för dig. Jag ställer upp. Tycker det känns bra att du kan prata med mig om det.


Suttit och druckit te och kollat på Heroes. Ska fundera lite mer på färger och sånt till lägenheten hade jag tänkt mig.


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards