jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2007 16:30


Så skön denna är.

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2007 16:00

Stå vid min olåsta dörr,
i rakblad av billjus från gatan.
Ditt ansikte blekt,
nästan grymt.
Det ekar i trapphuset,
droppar från fingrarna.


Allting går igen, kommer tillbaks.
En dag ska alla skulderna betalas.


Och du vet jag har rätt,
jag har rätt, du har fel.
Har inte tid med all din skit.
Ja ja, jag vet vad vi förlorat,
och jag vet att du vet.
Jag har rätt.
Jag har rätt, du har fel.
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss.


Säg nånting, säg nånting nu.
Du vet att jag får panik av dina tårar.
Gör nånting,
gör nånting nu.
Förstör nånting.
Slå mig, förstör nåt,
jag överlever.




Jag skulle alltid vara den som stod bakom dig.
Jag skulle alltid svara när du kallade på mig.
Jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg.
Du skulle alltid, alltid vara...


Den som går igen, kommer tillbaks.
En dag ska alla skulderna betalas.


Och du vet jag har rätt.
Jag har rätt, du har fel.

Javisst, så längtar vi tillbaka
till allt vi ljög om att vi gjort.
Och jag vet att du vet jag har rätt.
Jag har rätt, du har fel.
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss.



Kent - Generation X

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2007 14:30


Du har tänkt allt som sagts om mig

Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns den eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt,
håll mig älskling nu

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg
Snön brer ut sin oskuld till hela Kungsholms torg
Det känns som när jag kom hit way back in 93
En ynklig rad av fotspår,
en okänd kontinent

Släpp snälla, släpp taget nu
Jag kan stå, gå eller krypa härifrån
Om det här är allt vi hinner med,
så håll mig hårt min älskling

Nu vaknar staden långsamt och jag är full igen
Snön brer ut sin oskuld för skiten bara känns
Det känns som när jag kom hit way back in 93
En ynklig rad av fotspår,
en oändlig kontinent

Stockholm vaknar långsamt och jag är full igen
Snön brer ut sin oskuld till hela Kungsholmen
Det känns som när vi kom hit till möjlighetens land
Vi kan följa mina spår hem
Columbus var mitt namn


Kent - Columbus

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2007 10:57

Tja!


Min hals känns som rakblad och har skallebank. Jag kan inte jobba idag, men skönt att vila. Dock måste jag ner till fritidsresor och betala resan för det är typ sista dagen idag. Sen blir det inte så mycket mer idag. Kolla på film kanske, har lånat lite filmer som jag kan kolla på.



Musik: Kent - Berlin


Pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards