jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 17 oktober 2007 21:11


Jag vill, jag vill, jag vill att de ska släppa sitt album nu! Genast!


[Renegade Five]


ASGRYMMA!

Av ♥ Janni ♥ - 17 oktober 2007 20:58


Snipe, Snipe.....



Dumbledor!

Av ♥ Janni ♥ - 17 oktober 2007 20:00

Hej!


Det her er mitt eneste forsøg til at skrive min blog på dansk. Hvis det er for meget fejl så undskyld.


Idag var ikke en god dag. Jeg skulle alltså have gået op klokken ni, men det gik slet ik' så godt. Jeg sov til kvart over ti og så snart jeg var gået op skulle jeg bara se lidt på Heores.


Jeg nået ikke med min bus for at den var propped med mennesker. Men jeg sprang hen till toget og kom så med det. Det var på et hængende hår! Det var mig og en til fra den samme bustur. *puha*


Så da jeg kom til Lund stod jeg & Jessica og ventede på Mattias som kom ti minutter i et. Også gik vi hen til SJ hvor Mattias skulle købe billeter till Køln [jeg vil gerne sige hvad han skal derhen og gøre, men det må jeg ikke... for helvede!]. Det var sådan der at vi skulle tag bussen op til Allahelgona, men vi kunne ikke finde stop knappen. Så vi måtte gå fem minutter inden vi kom til SOL. Også så fald jeg over en pige på bussen. Nej, hvad var det morsomt for oss, men ikke hende måske. *haha*


Vi hentede et kort till den fucking maskine så at jeg og Mattias kunne få de papir som vi skulle havde læst til i Mandags. Det gik meget godt, og ja, inden jeg glemmer... jag blev godkent på mitt examen. Juppi, hvor er jeg glad for det alltså! :D


Tilbage til min dag...


Jeg og Jessica gik hen over til Studenten der vi købte frokost. Det var biligt og meget deiligt.


Jeg nået ikke med toget hjem, men skidt med det. Jeg tog hjem til min kære mor. Vi kørte til IKEA og gik en tur, jeg vet ikke hvad for noget jeg skal købe. Jeg købte to allmenlige pølser til aftensmad.


Så, nu er jeg hjemme efter min møgunge til bror havde været her och vi talte sammen. Nej, hvor er du kedelig undertiden. Jeg har tanket hjem en masse gode afsnit af Heroes så i vet godt nok hvad jeg skal lave for resten af aftenen.


Jeg savner sgu da min Jenni. Jeg havde bare ikke tid til att se dig idag. Undskyld.


Ha det godt,


hejhej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards