jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 4 oktober 2007 20:52

Tja!


Jahapp, tror ni inte att jag har gått och blitt utsparkad på samma gång!? Alltså det var väl ändå typiskt. Flytta och sen flytta!? *asgarv*


Jag känner att jag måste skratta åt det annars lipar jag fan!


Sen blir det inget karaoke imorn. Lika bra det kanske!?


puss!

Av ♥ Janni ♥ - 4 oktober 2007 15:42

Tja!


Gissa vad. Det som jag har gått och väntat på har äntligen slått in! Jag ska flytta! Igen iofs, men nu är jag riktigt glad över det. Till min egen lägenhet som jag köpte nyss. YAY!


Okej, jag ska ju bara flytta över gräset typ. Verkar inte som jag slipper Västra Berga på ett tag i alla fall. Kommer bo ännu närmre min bror nu också! Mouhahaha! Så honom slipper jag inte heller. Äh, han är inte så farlig! :)


Han måste ju ändå ta hand om katterna när jag är på semestervacation eftersom ett visst svin inte "pallar". Ja, jag vet att du är jääättesnäll. Glöm det!


Nu kan jag fan inte plugga, är alldeless för uppspelt! :D


pusspusspusspuss!

Av ♥ Janni ♥ - 4 oktober 2007 11:30

Tja!


Jag ville bara ägna detta inlägget till mina vänner. Behöver inte säga mycket mer än att ni hjälper mig igenom vardagen när jag har det svårt. Tack så mycket, jag älskar er!


PUSSHEJ!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards