jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 19 oktober 2007 22:22

Tja!


God kväll. God natt skulle jag nog säga. Jag ska alldeless strax pela av sminket och ut med linserna, de kliar en aning. Imorn blir det upp tidigt och jobba hela dagen. Fäst med Lajni på kvällen förhoppningsvis. [A]patchi är hemma så han kommer nog också. Länge sen man såg honom. :D


Idag var jag tre drygt tre timmar på jobbet innan jag stack ner till Lund. Jag gillar inte jobba och skola samma dag. Segar mig mycket! Jag är så slut i kroppen och vill slänga mig i sängen nu, men måste för göra mig i ordning. Har kollat på två avsnitt av Heroes, börjar närma mig slutet av första säsongen och ska checka säsong två. Men Mattias säger att den inte är lika spännande.


Vi pratade serier i skolan och Martin hade inte sett Heroes och hade inte gett den en chans. Precis som mig, men nu är jag fast. I alla fall i säsong ett. Brukar tappa intresset fort förstår ni. Mattias hade i varje fall inte sett ett enda avsnitt av Simpsons! :O Jag och Martin blev en aning chockade. Han hade sett biofilmen, men liksom inte ett enda. Han sa att det var ett program han bläddrade förbi. Precis som mig och MArtin med Heroes! Hahaha!


Söndag är jag ledig, men då är jag nog bakis! Haha! :)


Annars hör jag nog inte av mig imorn, kommer ha det mycket stressigt! Måste ligga i sängen och planera hur jag ska gör imorgon och jag msåte ha prick koll på min outfit eftersom jag har brådis efter jobb.


Idag är mina flickor ute och fästar. Jenni och Sandra! Festa för mig också töser! :)

Pusshej och natti!



Av ♥ Janni ♥ - 19 oktober 2007 19:00

Se på mig lige nu
det er alt det du ska' ku' i denne stille nat
Og hør
når alting bliver glemt
er det her særlig nemt at blive kloge på    -    ja

Det bli'r jo nok endnu en sang om kærlighed
du kender vejen mens jeg bare følger med
og vender alting på hovedet for at vinde din opmærksomhed
lige nu
det bli'r jo nok endnu en sang om kærlighed
kom lad os glemme alt og bare tag afsted
og lade vinden bestemme, hvor vi ender med at falde ned   

Bli' hos mig lidt i dag
jeg taler for min sag
for jeg vil ha' dig nu
og hør
der er så stille her
jeg behøver ikke mere for vi er alene nu
kom lad os elske nu

Det bli'r jo nok endnu en sang om kærlighed
som når en sommer bliver til en evighed
eller når natten får solen til at blive væk for vores skyld
det bli'r jo nok endnu en sang om kærlighed
natten får lov at vare en uendelighed
imens du prøver på at finde en beslutning som kan vare ved

Jeg tror jeg la'r dig ligge her
jeg gider ikke mere jeg vil hel're drømme om dig
rejsen uden ende det er

Kærlighed
væk mig når du vil med
verden står åben, vi skal vælge vores destination
Ja det bli'r jo nok endnu en sang om kærlighed
uanset hvad du vil så kan du få mig med
ingen ved, hvem de egentlig er lige nu


----------------------------------------------------------------------------------------


Åh, tror nu inte att Emilia har orginalet! Glöm det!

Av ♥ Janni ♥ - 19 oktober 2007 18:25

No No Baby Hmm...  Na Na Na Na Na Na

(Look into my eyes baby)
(Would i lie to youBaby?)
(Would i lie to you?)

Look into my eyes
Can't you see they're open wide
Would I lie to you baby?
Would I lie to you?
Oh yeah
Don't you know it's true
Girl there's no one else but you
Would I lie to you baby yeah?...

Everybody wants to know the truth
In my arms is the only proof
I've hidden my heart behind the bedroom door
Now it's open I can't do no more

I'm telling you baby
You will never find another girl
In this heart of mine

Look into my eyes
Can't you see they're open wide
Would I lie to you baby?
Would I lie to you?
Oh yeah
Don't you know it's true
Girl there's no one else but you
Would I lie to you baby yeah?...

Everybody's got their history
(History)
On every page, a mystery
(A mystery)
You can read my diary you're in every line
Jealous mind never satisfied
I'm telling you baby
You will never find another girl
In this heart of mine
(In this heart of mine)

Look into my eyes
Can't you see they're open wide
Would I lie to you baby?
Would I lie to you?
(Oh yeah)
Don't you know it's true
Girl there's no one else but you
Would I lie to you baby yeah?...

When you wanna see me night and day
(would I lie?)
If I tell you that I'm here to stay
(would I lie to you?)
Do you think I give my love away?
(would I lie?)
That's not the kind of game I play
I'm telling you baby
You will never find another girl
In this heart of mine
(In this heart of mine, deep in my heart)
(Woah!)

Look into my eyes
Can't you see they're open wide
Would I lie to you baby?
Would I lie to you?
Oh yeah
Don't you know it's true
Girl there's no one else but you
Would I lie to you baby yeah?....
Would I lie to you 

Trust me baby
Hey aint no one else but you child
Come on, come on, come on
Trust me baby
I wouldn't lie to you baby
There ain't no one else but you child


[Charles and Eddie - Would I lie to you]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards