jANNi    |♥|

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 6 oktober 2007 22:22

Tja!


Sådär då sitter jag och myser i fooffan med mina två katter. Det var länge sedan jag kände mig så lugn och inte stressad över något. Har krängt lite chips och dippa och cola i mängder. Maja löper så henne kan man inte få tyst på. Tog en tur till Maxi och handlade lite gottegott till filmen. Kollar lite på The Terminal. Den är faktiskt bra.


Vad roligt det var igår må jag säga! Alla kom ungefär samtidigt och vi började verkligen direkt. Upp med allting på bordet och genomgång. Om man använder geishakulor blir man "vältränad" kom vi fram till.


Nästan alla tjejer köpte något. Fan vad roligt vi hade. Tack för en skit rolig kväll brudar.


Det hände igen! Denna gången var det Jäänni som blev drabbad. Någon har stulit hennes plånbok rakt ur väskan! Jag fattar inte hur man kan göra så! Jag blir verkligen arg när jag hör att fyra andra har blivit av med saker på Tivoli igår. Jag börjar tröttna lite på Tivoli.


pusshej!


...

Av ♥ Janni ♥ - 6 oktober 2007 20:20




Tell me where you are, where you sleep at night.

Tell me who do you love now, who do miss now.

Tell me what you see when you're closing your eyes.

If you remenber that I was by your side.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards