jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 5 oktober 2007 18:45

Tja!


Okej, snabbisinlägg nu.


Gick upp halv sex imorse! Kaaaff = kaffe på danska. Jahapp, tentan var på gång och det gick ju inte bra! Och jag menar det. Men äh, tänker jag på efter ikväll. Nu är det sexparty på gång förstår ni.


Efter jag kom hem fårn Lund som var vid halv ett ungefär tog jag ut Maja i ca en timme på en kattpromenad. Hon uppskattar att gå i koppel alltså. EFter det var jag vråltrött och skulle powernappa till klockan halv tre. Haha, vaknade tjugo i fyra och hade rejält bråttom. Skulle vara duschad klar klockan halv fem på Väla och träffa Carrobejbi! Vi skulle kolla på lite festkläder och köpta spiritus.


Träffas även Suzo på Väla, vi måste ju spela badminton gumman! Så länge sen man sett dig!


Okej, ska nu städa färdigt och plocka undan allt skit och göra mig i ordning tills att bejbi kommer halv nio coh vi ska koppla in Singstar. Hoppas hon kan ta med det för jag fick inte låna min brors. Tack.


Aja, ingen skada skedd, glad att jag har haft någonstans att bo i alla fall tre fyra månader.


Maja vrålar non stop, hold din kaeft!


"Girls just wanna have fun!"


Musik: R Kelly feat. Wisen & Yindell - Burn It Up - länken kanske inte funkar, men orkar inte fixa det nu!


Kisses!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards