jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2008 23:15

Tja!


Då ska vi se... Jahaoo.


Måndag. Mamma kom hem igår så vi skulle ses. Jag sov till halv tolv av misstag eftersom telefonen har en tendens att dö under natten. Men tur det inte var en jobbedag. Så ska bannmej ladda den ordentligt hädanefter.  Men jag hoppade glatt upp och gjorde kaffe. Ingen smoothie faktiskt. drack kaffet och kände mig lite seg. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar tills hon hade lämnar mormor och så kom hon och hämtade mig. Jag hade då blivit hungrig och vi köpte mat på Coop och jag gjorde spagetti & köttfärssås till oss medan hon packade upp lite saker. Jag har fått en ny kräm som änsålänge gör underverk. Jag är extremt torr i fejjan ska ni veta. Och har inte hittat något vettigt. Men hon hittade en Clarins som var för Superduper torr hy. Den funkar. Så nu kommer jag sakta med säkert börja sminka mig igen. Så det hade billig Max Factor på H&M så tänkte åka dit och köpa en imorn. Passa på att handla lite mat också då. Efter det så var vi en runda på Väla eftersom vi skulle handla lite saker. Det blev en runda på indiska eftersom jag kände att jag var inte välkommen i mitt eget kök. Jo, precis så kändes det. Men jag köpte svarta underlägg till mitt bord, ett svart ljus med en guldhållade till den till köksbordet så med. Sen min favorit grej. En stor hängande ljushållare till fönstret i guld/gult glas. Ni vet, massor av fyrkantiga glasbitar som de klistrat ihop. :) Riktigt fin är den. Så det börjar arta sig där inne nu, tycker jag. Sen blev det kattmat och kattsand. Sen hem och kolla Glamour eftersom mamma missat så mycket nu. Sen städade hon eftersom farmor kom till dem idag. Sen blev det McDonalds faktiskt och sen "Design: Simon och Thomas". De har ett par söta nya hundvalpar. Efter det körde vi hem till mi och lämnade av allt och mamma tog min trådback som jag haft här nu i tjugo år och en fredag. :P Skönt att slippa den.


Jag kunde inte somna igår. Oroade mig för allt och inget och maja störde mig skit mycket så jag hade tänkt sova nu bums.


Musik: Marilyn Manson - Lamb Of God 


NajtiNajt My!





Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2008 23:00



...att det kommer bara bli lite halvdassiga inlägg resten av veckan så inget att förvänta sig då nej. :)


För övrig har jag ätit kvällsmat druckit te, degat och tagit ett bad. Det var välförtjänt. Nu ska jag ärligt talat sova. Det blev inte mycket av det inatt.

 :( Så trött jag var idag!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards