jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 10 oktober 2008 22:52

Tja!


Ja, så nu är jag duschad och klar för en jobbedag imorn. Synd jag jobbar för annars kunde jag följt med till gårdsförsäljningen på Findus. Rätt bra deal där. Idag var det e lång dag och den gick inte så jävla fort heller. Satt och diskuterade lite i telefonen med My om hur  det blir på jobbet nu framöver. vi får väl göra det bästa av situationen helt enkelt. Även om det är skit ändå att inte hon får vara kvar hon heller. Vet inte varför mamma fick för sig att hämta oss imorn efter jobbet, men man tackar! :)


Men ok... idag sa jag faktiskt till en kund. Jag vet, man får inte. Men jag kunde inte ta det där. Han frågade efter en milkshake då och så gjorde jag den och sen en korv. Sen frågade han om vi hade kakor. "Längst ner på hörnan." "Var fan då?" "Om du går ner där till hörnan så ser du dem och inga svordomar.. tack." Sen när han kom tillbaka var han hur trevlig som helst. Ja, han kan ju snacka skit om mig nu, men det gör jag nog om honom med så. :P Men liksom, varför svära... det är ju så onödigt. Inte som att jag skulle fråga "Jaha, och va fan ska ni ha?" Eller "Ska ni ha något jävla stössel på det där?" Menar... ja ni vet nog vad jag menar.


Annars då ja, L kom och jag älskar henne. Hon gör verkligen ett bra jobb och är smart. Ni vet, man slipper upprepa allt liksom. :P Så jag ser fram emot att jobba med henne nu framöver. Känns som jag byter kollegor som andra byte underkläder. Vilket jag hoppas är en gång om dagen åtminstone. :D lölö... inte för min del då såklart.


Efter jobbet ringde jag till mamma och frågade om hon ville med mig på Väla, vilket hon inte ville. Men så sa jag att jag skulle bara på AGäs och systemet. Så sa hon, men jag ska också handla så jag kan hämta dig nu för jag kör ändå. Så jag fick skjuts idag. De skulle äta risotto och lax och det är ingen favorit så jag kunde inte komma på något att äta istället så det blev färdigmat hos dem. Lite weird... sen diskuterade dessa två så kallade päronen mitt levnadsätt. Jaja, dåligt jag vet.. osv...


Sen följde mamma mig till bussen och pappsen somnade på soffan. Så nu är jag en aning trött och ska sova. Upp tidigt imorn och kolla på Smallville hade jag tänkt. Jeje...


Känns lite slappt inlägg.. men så var min dag. See ya!


Musik: Debussy - Clair De Lune

bajbaj!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards