jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 21 oktober 2008 20:07

Tja!


Vet inte var jag ska bli av. Jag är så sjukt kramsugen så det finns inte. Detta är inte kul gott folk. Har massor av tända ljus, men är dessvärre sitter jag här helt ensam...


Annars då. Igår så träffade jag mamma efter hon hade slutat och fick mat i Ödåkra. Fick med mig hem också, det blidde Flygande Jacob. Mycket gott. Tyvärr glömde jag det när jag skulle till jobbet men det fick bli till kvällsmat. Imorn ska jag ta med mig pannkakor. :) mums.. vi har ju resten på jobbet :) någon som vill dela lite pannkakor med mig imorn till lunch. (A). Idag var det jobb då ja, inget kul med det inte. Mer än nöjd med månadens lön är jag iaf så det är ju bra. :)


Ja, hämtade mina biljetter idag till mig och mamma. Det blev mamma. Eftersom jag inte ville tjata på Caroline som har lite mycket att göra på jobbet och jag inte kommer träffa mamma nästa vecka. Eller ja, jag känner mig lite hönsig här, men jag kommer sakna henne. OCH pappa. :P


Sen fick jag reda på att mina älskade väskor har kommit. YAY. Så nu har jag ROSA resväskor. Carolin lär ju inte tappa bort mig där borta i alla fall. Vilket är bra.


Har den dära jäkla huvudvärken nu igen. Varför!? Vill att någon nussar min panna när jag lägger mig. Tung i huvudet. men NEJ! Jag ska inte bli sjuk nu.


Orättvist.


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards