jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2008 21:45

Tja!


Jag är helt slutkörd och jag förstår inte var min trötthet kommer ifrån. Idag var det så satans tråkigt på jobbet. Alltså man somnade nästan. Och städa kunde jag inte eftersom då hade jag inte haft något att städa imorn. Så, men gjorde två specialer så som det heter på Donken språk. Så har ändå lite att städa till imorn. Ska köpa både Hänt Bild och Veckans Nu! Så när jag är färdig med städningen blir det tidningar så det ryker.


Jag fick i alla fall ett trevligt besök på jobbet idag. "Du sitter väl inte här och sover!" Vänder mig om så står Caroline där. Jag var så trött att jag inte en reagerade på att hon inte skulle vara där. Men vi snackade lite medan hennes kollegor gick rundor så JC. Vi pratade också om att vi båda var helt slut igår och somnade i soffan. Eller ja, tack vare mycket ansträngning och te så höll jag mig vaken. Men vi bestämde att jag skulle ta halv fem bussen och möta henne på den. Så jag gick in och handlade två krukor och lite bananas och sen tog jag bussen.


Vi gick hemo ch bytte om och sen gick vi vår vanliga runda och in till hennes föräldrar och hämtade en sak snabbt och sen till lill-ICA för att hämta ett paket... vilket strul det var med det alltså. Sen gick vi hem och jag fick mat där. Alla tre åt olika saker. Jag fick toast, Caroline macka och lite ägg och nikolaj köpte en hel pizza. Rättvist. :P


Sen kollade vi på Roomservice. Säger bara en sak. Ja,tack till den hyllan. Så nu är ja hemma och ska faktiskt dega mig i soffan nu om tio minuter. Men först blir det en fast shower. :)


Musik: Kent - Vid Din Sida

bajbaj!

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2008 21:30


Berättar mer imorn.. eller nej nu när jag tänker efter så orkar jag nog inte det efter min heldag... men vi hörs senare i veckan..


dassigt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards