jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 oktober 2008 22:22

Tja!


Så nu har jag då sett The Happening. Jag tyckte ju faktiskt om den. Plantor och mög. ;) Åt morötter och dipp till det [ha ha ha ha ha]

och en Kinder Maxi. Annars då... jag ska försöka sova lite efter elva idag hade jag tänkt.


Själv tycker jag att den är fräsig och biffig. Men jag antar att Volvo är nog din bil och kommer alltid att vara det. ...


Har borstat kissarnas päls. Shit, de älskar det. They go bananas på den borsten! :D Inget vettigt händer! Sjukt uttråkad klättrar snart på väggarna fan. Men upp och jobba imorn. Tänk positivt. Näst sista helgen. Eller ja, nästa helg fick jag Carolins lördag eftersom hon ska göra proooooovet. Så den tar jag mer än gärna. ;)


Musik: Chicane - Saltwater 


Nääädi!


Av ♥ Janni ♥ - 17 oktober 2008 18:18

Tja!


Idag tog jag sovmorgon, kvart i tolv gick jag upp. Sen städade jag snabbt som satan och åkte till Väla. Fan, vad lökig dag jag har haft! Ok, My var snäll som inte blev sur för jag var så sen. Men shit...


Så idag var jag på Väla med My, vilket var lite stressigare än vad det skulle ha varit. Det gick bra ändå, men det blev inte den klänningen jag ville ha från början. Dock en annan. Jag måste erkänna att jag är lite kär i den. Den är så fin, och det bästa är att jag inte behöver bh i den. Hon köpte ett par leggins i typ glansigt material. Vet inte vad det är för något, men de var heta. Vi kallar den kondomerna. :D Hahaha


Presic när vi skulle gå till ussen träffade jag Bahia och var tvungen att prata lite. Efter en stund harklade My till mig, vilket jag trodde fast hon bara gjorde det för hon hade slem i halsen, så vi gick. Jag skulle bara springa in på toa. Ni skulle sett Mys min när jag sa det. Hon är världens tidspessimist. :P


Vi fick springa lite till bussen sen, men vi hann den. Sen så överraskade jag Carolin med att också komma. Så chockad hon blev. :) Hon hade skickat sms till mig, men jag hade inte svarat det medvetet. Men det blidde bra ändå. Så jag hängde med henne när hon handlade och lite annat. Det gick bra. Kollade på det nya schemat och satte upp mig på mina vanliga lördagar. Gav bort lite andra tider till Linn som ska jobba lite hos oss i vinter. YAY! Det var länge sen! :) Seriöst. Första advent är den 30 november. Helt fel.


Jahaoo, sen tog vi bussen och jag glömde min mat igen. :P Lönt! Haha... men vi kom hem och började prata om det. Tur som det var det inte så där jätte mycket som vi skulle kolla upp. Men ändå litegrann.. :P Så det ska vi göra. Så nu ses vi inte förrän på tisdag. Lite weird.


Men nu blir det kvällsmat och kolla på smallville. YAY! :)


Hörs nog igen senare.


bajbaj!






Av ♥ Janni ♥ - 17 oktober 2008 00:00


Jag satt och tänkte på det för ett tag sen. Eftersom vi hade olivgrönt i vardagsrummet på Skaragatan väljer jag att måla det på den ena väggen i hallen. Där jag ska ha hallmöblerna, det blir nog bra. Tycker om den färgen, de säger ju det grönt är skönt. Sen så matchar den ju mina nya gardinhelveten med. :P


Adjöss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards