jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2008 23:30

Tja!


Så min första lediga dag är över. Den har gått lagom fort faktiskt. Jag var uppe tidigt ändå och åkte till Väla med Elle. Vi hittade lite saker, men jag köpte inget faktiskt. Även om jag tänkte jag skulle så fanns där en klänning som jag hade velat ha. Får se vad jag känner för senare helt enkelt. måste ju trots allt prova den först. Den sitter kanske hemskt.


Så sen så åkte jag hem och kollade lite på serier.. blev så trött att jag vilade. När jag la mig i soffan så pratade Vince med mig precis som om "kom hit till mig" liksom.. men tills sist så kom han till mig. :P Jag orkade ju inte flytta på mig. så jag och min 7 kilos kissekatt på magen sov en timme. Det var nog rätt så bra ändå. Fick ett sms att mina gardiner hade anlänt. Efter det packade jag väskan åt lite och gick över till Nikolaj. Som tur var så körde vi med bilen ner till Badhuset. Det är inte kul med regn när man måste gå ut. :P


Men vi bytte om sen duschade vi av och och gick och simmade. Jag minns inte att det var så tufft. Jag har inte tränat något alls på hela detta året, nada. inte undra på att jag var stekhet i huvudet och flåsade som satan. Inte bra! Inte bra! Ja, Caroline sa ju iofs samma sak. Hon som inte hade simmat på flera år. Ja ,en gång i veckan räcker nog sen är vi "fitta" sa vi. Fast ja, hade jag haft regelbundet sex hade det inte varit så jävla flåsigt! ;) Men jag kom också på hur skönt det är att göra något. Efter jag simmade tog jag en banan i omklädningsrummet och sen åkte vi hem. Det hade lyckligvis slutat att regna då. :) Men sen stekte jag köttbullar och gjorde makaroner och åt det. 


Så efter maten gick jag över till ungdomarna och sen åkte jag och Laj till Väla ty fem i åtta för jag skulle hämta mitt paketos. Najs. Sen var det Ödåkra och kolla in den nya rapidobilen. Dvs, mamma och pappas nya tillskott. De har bytt husbil. Igen. Ingen kommentar på den inte. :p Den var inte het alltså.


Jag har nu bytt gardiner, men orkade inte mecka med det mer för Maja pajjade bara det. Hon klättrade nästan i dem också. :O WTF! Fram med sprayflaskan. Men de ser bra ut ändå. Lite kvar bara.


Imorn kommer Carolin! Wiiiiie! :)



Så nu slår jag dig. Säg hur det känns.


-------------------------------------------------------------


Så lätt - så lätt
Du känner väl mig
Så lätt - så lätt
Och därför behöver jag dig


Det kunde vara så enkelt
Om man inte har legat brevid dig nån gång


BKO - Så Enkelt

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2008 00:11


Vad heter du? Janni Alexandra Willumsen

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Rogue
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Bajs. Fast jag var en Gosse Willumsen på sjukhuset.. så jag kan ha haft en penis.
Om pojke: Alexander.
Vilket stjärntecken är du? Lejon.

Vilken årgång är du? 86.
Bott utomlands: Jao.

Flyttat antal gånger: 8 gånger.

Var skulle du vilja bo? helsingborg faktiskt eller New York, men det lär ju inte hända.
Hur lång är du? 1,65.
Hur mycket väger du? 50?
Hårfärg och frisyr: Rött, långt.

Ögonfärg: Grön
Minst nöjd med: Min personlighet, fan det var bra My.
Skostorlek: 37-38.
Glasögon: Jao.

Har du några piercingar/tatueringar? Öron.

Vad händer ikväll? Sova
Vad åt du senast? Hotdog.
Vem ringde du senast? Min bror.
Vem sms:ade du senast? Caroline.
Roligast förra veckan: Lördags.

Favoritläsk: Coca Cola.
Favoritmynt: Är int så glad för mynt faktiskt.
Favoritspelare: Vet inte.
Favorithund: Siberian Husky.
Favoritjuice: Dricker inte juice.

Sämsta grannen: De som pratar mycket sidan om mig. :P
Bästa ingrediensen i en god gryta: Gör inte grytor.

Vad vill du ha för hårfärg? Rött.
Vad tycker du om att äta? Mat.
Vem ska du gifta dig med? Säger jag inte.
Idrottar du? Nej.
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Nej.

Är du med i nåt crew? Nej.
Vad har du på dig idag/kväll? Trosor.

Har du växt något det här året? Nej.

Vilket år har varit ditt bästa? 2005.
Vad ser du fram emot? New York for satan.
Vad har du ångest inför? Tydligen allt.

Hur långt hår har du? Ojdå. Det är väldigt långt nu faktiskt.

Är du nöjd med det? Jupp.
Går du i skolan så mycket som du ska? Erhm.
Vad har du för betyg i svenska? Vilken kurs. SvenskaA: VG.

Och engelska? MVG.
Och matte? VG.
Vilket är ditt sämsta ämne? Kommer inte ihåg.
Har du en bra klass? Hm...

Vad ligger på ditt databord just nu? Ojdå... ja vi börjar med datorn. Sen vaser, ljus, en kalender, ett smyckeskrin, en kamera, lite ellospapper, en cola burk, en kaffedryck, lite kinder äggpapper, en mobil, lite mer papper och ett halsband och lite tottar. Ska nog röja. :P

Varför blev du arg senast du var det? Minns inte, men de var nog på jobbet.
Hur ofta städar du? Kan vara rätt ofta.

Hur ser stolen som du sitter på ut? Rosa.

Vad ska du göra i helgen? Jobba.

Vilket tv-program såg du på senast? Världens Härligaste Män.
Får du/din familj hög telefonräkning? Nej.

Drömålder: Nu!

Ditt bästa internettips: Ehh?

Kär just nu: Nej.

Sex just nu: ha ha ha, nej.

Kängor eller pumps? Pumps.

Keps eller mössa? Mössa för fan. :P

Pannkakor eller plättar? Pannkakor. mmmmm!
Har du någonsin färgat ditt hår svart? nej.

Kött eller inte? köt tack.

Vinter eller sommar? Både och.
Skåne eller Norrland? Skåne.
Kaffe eller läsk? Hmm..
Brukar du gå på McDonalds? Nja... inte ofta.

Eminem eller Britney Spears? Brittan.
Favoritposen: Pussmun.
Vilket är ditt favorit-dataspel? The Sims 2 kanske :P
Hamburgare eller pizza? Petters hamburgare med allt i! OMG!

Snygg eller snäll? Snäll..
Tv eller radio? TV! Hatar Radio.
Plugga eller jobba? jobba
En grej du inte kan klara dig utan: Internet...
Politik: ojdå.
Kan du köra bil? Ja, lite kanske :P
Favoritalkohol: Strawberry Mojito!
Favoritfärg: Svart kanske brun fortfarande.

Framtidsplan: Optiker :P
Tre prylar till en öde ö: Ja, hahaha, ärligt vet jag inte...

Hur många har du kysst? Ojdå.. den går vi nite in på. :P

Hur många piercings har du? Två i öronen.

Hur många tatueringar har du? none.
Två saker du skulle vilja ha: Ja, lite mer kärlek och möjligtvis lite mer cash.

Något alla vet om dig: Ehh... jag är surkärring?
Vad blir du glad av? Vet inte.. ibland väldigt lite.
Vad gör du när du blir ledsen? Bölar.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? hm.... sprit ;) nej, jag vet inte.
Vad var det senaste olagliga du gjorde? :O

Vad längtar du till? new York.
Favoritsnabbmatställe: Petters.

Vad har du i glaset? har inget glas.
Favorittlåt: :O går inte...
Favoritglass/ar: :O Marrängsviss :)

Vilken film får dig att gråta? the Notebook.

Om du fick 1 miljon? hmm..
När grät du senast? Minns inte datum..

När skrattade du senast? Idag.
Vad är du rädd för? Mycket.

Vem är du rädd för? Många.
Favoritmat: Petters.
Frisyr: Långt.
Vacker människa: Ibland jag. Men oftast inte :P

Klok människa: MY!
Meningen med ditt liv: Jadu, inte hittat den ena meningen men ananrs vännerna och familj.
Vad åt du till frukost? Åt inget idag! :O 

Gillar du svarta kläder? yeah
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Mämmi.
Brukar du svära mycket? ha ha ha ha. Jao.
Största misstaget som du begått? Sluta. Går inte in på det här.
Har du pojkvän? Nej.
Är du kär? Nej.

Vill du gifta dig? Maybe.
Hur tidigt stiger du upp? Åtta eller tio.

Gillar du att slåss? Nej.
Hur många timmar sover du per natt? 8?
Kan du stå på händer? Liten stund.

Favoritserie: Smallville eller GG.
Gröna eller röda äpplen? Gröna för fan :P

Bra film du sett nyligen: WTF... Sex & The City tyckte jag var bra :P
Har du raggat på internet? Jao..
Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu: trött på denna listan!
Favoritgodis: Eh.. Kinder Maxi!
Är det nåt du absolut inte äter? blodpudding :S
Kläder just nu: Trosor.

Musik just nu: Brittan.
Vad sa du senast? Något till kissarna.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 50-60 talet eller 1700-1800 talet. :D
Sommarplaner: vinter nu...

Fisk eller badkruka? VA?!
Längd och vikt: 165 50 kanske?`

Favoritväder: soligt?

Morgon- eller nattmänniska? natt..
Sparare eller slösare? både och.

Vem är viktigast för dig? Mina katter kanske. Låter extremt löjligt men så är det.

Tror på liv på andra planeter? Möjligt.
Kommer du ihåg din första kärlek? jao. Kalle :P
Har du några homosexuella vänner? ajo.

Tror du på mirakel? Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA!
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej.
Bio eller promenad? promenad!

Är du kittlig? nja..

Snarkar du? Händer..
Stjärntecken: Lejon!?!?!?!
Äckligaste insekten: hmm geting?
Största svaghet: lätt irriterad. :S
Det här är jag bra på: Ojdå.. mycket.
Bästa bok: ?!

Chips, morötter eller godis? Morötter med dipp är underbart!
Pizza eller hamburgare? hambögare!
Skriver du dagbok? jodå.
Har du piercingar/tatueringar? Öronen.

Gungar du på stolen? Njae.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Lätt!
Hur många syskon har du? ett.
Är du rädd för blod? nej.
Saltar du på maten? ibland.
Gillar du att sjunga? ja.

Anser du att du är stark? beror på.

Brukar du sola? nope.
Vad gör du om du får hicka? säger namn eller håller andan.

Röker du? nej.
Snusar du? nej.
Kaffe, te eller inget? allt :P

Av ♥ Janni ♥ - 16 oktober 2008 00:06

När ska du gifta dig?

Räkna ihop poängen så får du se!


[x] Du vet hur man kokar kaffe
[x] Du använder dig av en kalender
[ ] Du äger mer än ett kreditkort
[x] Du tvättar dina egna kläder
[x] Du röstar
[x] Du kan laga mat själv 
[ ] Du tycker att politik är intressant
TOTALT: 5


[x] Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag
[ ] Du har alltid en penna på dig
[x] Du har aldrig fått kvarsittning
[ ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[x] Du gillar att gå ut och gå själv
[x] Du har tittat på pratshower
[x] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
TOTALT: 5


[x] Du vet hur man diskar
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[/] När du säger att du ska göra något så gör du det
[x] Dina föräldrar litar på dig
[x] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[/] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Du pluggar när du måste
[x] Du slöar inte i skolan/på jobbet
[x] Du kommer ihåg att mata dina husdjur.
TOTALT: 9

[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[ ] Du tränar regelbundet
[ ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[x] Din favoritmat är hämtmat
[x] Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein
[x] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver
[ ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt.
TOTALT: 5


[x] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[ ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[ ] Du har varit på ett tupperware party
[x] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[ ] Du har fler räkningar än du kan betala
[ ] De flesta av dina vänner är äldre än du
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[x] Du använder Internet varje dag
[ ] Din garderob har inte rensats på ett tag
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
Totalt: 5

29! :O

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards