jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 15 oktober 2008 23:58


favorit:

sport: Fotboll är rätt kul att spela.. inte kolla... :P
helgdag: LÖRDAG
årstid: Höst


har du någonsin:


varit kär: Jao.

blivit dissad: Jao.
föreställt dej ditt ragg naken? Jao.
skolkat: Jao.

sovit utomhus: Jao.
sett en död människa: Nej.
använt droger: Nej.
retats: Jao.


this or that:


cider/Öl: Cider.
pepsi/cola: Eh, Cola!
kött/veg: Kött.
tv/film: Film.
gitarr/trummor: Trummor... kan man gå crazy med.

Adidas/nike: Inget.
kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt.
mtv/vh1: MTV.


senaste du:


skrattade: Idag.
grät: Oj, ja det var ju då.. minns inte datumet nu men ni vet när.
filmen du såg: Baby Mama.
drog ett skämt : Inte så länge sen.
sjöng en sång: Ha ha ha... nyss... ok. Inte en hel låt.. men sjunger ju hela tiden :P


har du under den senaste månaden:


druckit alkohol: Jao.
tagit droger: Nej.
kysst någon: Nej.
sovit tillsammans med någon av det motstata könet: Nej.
sovit bredvid någon av samma kön: Nej.
haft sex med någon: Nej.
sovit utomhus: Nej.
bakat: Jao.
viljat dö: Nej.


namn: Janni Willumsen.
födelsedag: 11 Augusti.
ögonfärg: Grön.
hårfärg: Rött.
längd:  165 cm.
högerhänt/vänsterhänt: Höger.
skostorlek: 37-38

är dina föräldrar skilda: Nej.

Av ♥ Janni ♥ - 15 oktober 2008 23:52


Var det en kille eller en tjej som ringde senast?
Tjej.

Vad står det i ditt 5te sms?
men oj... det var ju långt. "Jag har fortfarande mycket kvar o göra i lägenheten inför fotograferingen på tisdag. Kan vi inte bestämma en dag i veckan o simma? Jag kan onsdag och frammåt, när kan du?"




Vem ringde dig senast?
Mamsen.


Vem ringde du senast?
Min bror.


Vad har du för bakrundsbild på din mobil?
Min hjärtnegerboll som Carolin gjort till mig.

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsingnal?
Jupiter One - Platform Moon

Hur många sms har du i din inkorg?
133.


Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
Men shit... "Hej! Jo min syster e hemma nästa vecka så hon tar Devil till vet. Vet du vilken tid vi behöver åka den 22? Jag har svårt att gå tidigare från jobbet nu när jag är under upplärning." - Caroline.

Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
Det vill jag inte skriva egentligen... Men ja, jag sparar sms... "Älskar dig! Wie ditt första sms på din nya telefon!" - Jacob... :S

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
"Åh gud vad gullig du är. :) Tack. Då slipper jag jag gå ännu mer minus denna månaden. Jag är nyfiken på cowboyen förresten. Ses sen. Puss söt." - Carolin.

Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
22.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards