jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av ♥ Janni ♥ - 24 oktober 2008 22:22

Tja!


Idag var det jobbet. Vi fick nya talonger till den dära jäkla tävling. Kiss my ass att vi säljer för över 400 kr. Jo tack. Sexton chroritzo i bröd tack... mmmm visst.


Annars gick det bra. Jag visade My var alla grejorna fanns till när hon ska handla till oss i nästa helg. Hoppas det går bra. Det gör det. Hon får bara hålla god koll på de små flickorna som ska ta hand om vårt ställe.


Efter jobbet så åkte jag till Väla, träffade My där också eftersom honvar där med sin morsa och Climpen [erhm, sa jag att jag var den stora stendraken!] Sen träffade jag då Elle som följde snällt med mig överallt. Vi vimsade omkring fram och tillbaka och ändå glömde jag handla två saker. Party feet och svarta strumpbyxor. Fast att vi var på H&M två gånger. :P Inte huvudet på riktigt idag tror jag.


När jag kom hem blev det direkt GG och Smallville. Najs... spännande i Smallville nu. :)  Nikolaj kom förbi här en stund och hälsade på kissarna och kollade på min klädkammare. Hans min var lite så här... :O


Sen klappade han kissarna och sa att Vince var en bjässe, men det vet jag ju redan. Han är bara min! :)


bajbaj!


What if I always will be crying over you.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards