jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 2 november 2008 17:20

Tja!


Tre väskor är nu incheckade på flygplatsen. Vi håller tummarna för dem alla.


Idag har vi irriterat oss på det där jäkla New York Marathon som spärrade av typ halv Central Park. Det tog ju inte alls tjugo år att smuggla sig in där. :p Tur som det var så hittade vi tills slut en liten trappa som ledde oss rakt in i den bästa delen. Vi hittade en stor gräsplätt och satte alla våra stuff där och spelade lite "shitgubb". Jag förlorade verkligen varje gång vi spelade. :S Jolle ringde en stund så vi pratade litegrann och inget egentligen och Carolin vilade sig lite. Vi åt varsin Cream Cheese Bagel och jag drack min Iced Tall Vanilla Latte. Mumms! På min sista stod där till och med mitt namn på. Eller ja, det blidde visst Yani, men ja... hade inte förväntat mig rätt ändå. Steven, min gamla gymnasielärare, brukade kalla mig för Yani.


Sen käkade vi på Donken på Times Square och fotade lite nattetid. Mycket fräsigt må jag säga. Vi har kollat pengarna nu, 530 dollar blev det kvar för min del.  


Just nu tänker jag bara på myspys, myspys, myspys!


7 timmars flygtid = SOVA. Sen blir väntetiden i London 4½ timme. Isch. Då ska vi hänga på Starbucks. ;) Tur bara den resan sen tar 1½ timme. Sen home sweet home! Jag må ju säga att jag älskar New York och tänker åka hit till våren igen! Som fan!


Gud vad jag är glad att du fann mig! <3


bajbaj!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards