jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 10 november 2008 21:30

Tja!


Alright... igår var det fars dag. Jag hade köpt en Whiskey till pappi när vi var i Danmark under lördagen, vilken han blev väldigt glad för. Mamma och Line fick också sina presenter som jag hade köpt på Victoria's Secret. De blev nog också rätt glada. :P Iaf så var vi på Väla och köpte ett par nya jeans till Johannes. Som jag inte riktigt tyckte om, men vi har då inte samma smak. Sen gick vi rundor och kollade efter en vinterjacka till honom, men vi hittade ingen speciell. Jag provade lite nya blåsor till nyår. Vet inte hur jag vill göra med kläderna tills dess. Sugen på nytt. Lyxigt. Yeah! Hittade heller inget att hänga i granen. :( Men långt kvar tills dess ju så ingen stress. :)


Vi käkade på Burger King och sen körde han mig till päronen och åkte till sina. Nu ses vi inte förrän torsdag. Sova ensam i fyra nätter! :O Helt fel.


Heldag = kuliga saker. Idag var det 45 minuters strömavbrott på Familia ja. Det var kul, för jag var den enda som kunde ja, någorlunda, fortsätta min business. Bara om folket hade jämna pengar. Det gick faktiskt bra. :P Även om vissa frågade efter mjukglass... :S Dumma jävlar... :P


Är rätt så seg efter jobbet så ska nog natta mig nu!


bajbaj!







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards