jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 november 2008 21:21


And if I bleed, I'll bleed
knowing you don't care
and if I sleep just to dream of you
I'll wake without you there
Isn't something missing?
Isn't something...

Av ♥ Janni ♥ - 17 november 2008 00:30

Tja!


Ja, där gick ännu en helg. Men denna gick två steg fortare än den förra tyckte jag. Johannes kom till mig efter han varit ute i fredags, han stannade här under lördagen när jag var på jobbet. Han var lite bakis. Han mötte mig och min tunga Ica kasse [min nya bästa vän] på vägen hem från bussen i lördags alla fall fast det var kallt. Så vi promenerade hem resten av vägen tillsammans. Det var mysigt, men kallt. Sen gjorde vi mat och om man jämför honom och mig när det gäller mat så äter jag som en mus. Fast det gör jag jämfört med massa andra också. Annars vet jag inte vad som har hänt med mig. Jag vill pyssla och städa och laga mat till honom! Fy skäms Janni. Men jag tycker om det. Finns det inget hemmatjej bidrag? ;)


Sen degade vi verkligen resten av kvällen i soffa framför ett antal filmer. Tills han gick och la sig. Jag kröp efter och njöt av värmen han hade fått ihop. Liten säng = snabbvärmande! :D


Jag sitter och kollar lite flyg och hotell till Stockholm bland annat. Eftersom jag antagligen kommer att vara ledig 31 dec - 4 jan [håller tummarna] så tänkte vi att vi skulle åka någonstans. Lutar mot Stockholm eller Göteborg.


I alla fall...


Johannes gick upp och kokade kaffe till mig [undrar hur länge det håller? ;)] och så drack jag det i sängen. Sen åkte vi till mitt jobb. Eller ja, han skulle åkt vidare till Klippan, men det skulle ju också vara typiskt att inte den bussen som just vi tog gick hela vägen dit. Så han hängde utanför Hauffes i ett par timmar och inväntade sina päron för de skulle handla på City Gross. Alltså att föräldrarna ligger i bakhåll sådär är lite elakt. Jag fick träffa "hela" familjen samtidigt. Kul... mycket kul Johannes! Han bara satt och flina. Jag menar, jag såg ut som fan och hans moster. Bättre lycka nästa gång. Hoppas jag inte verkade konstig bara. :P


Efter jobbet sprang jag in på Maxi och inhandlade lite kattmat till Maja. Sen hängde vi coola ungarna utanför kassorna och inväntade bussen hem. Sen som vanligt. Gick inom Statoil och handlade lite saker för mina kuponger som jag hade fått av mamma för ett tag sen. Sen var det ju ännu kallare idag och ingen Johannes som väntade på mig. :'(


Hemma var jag i nästan en timme, men smått uttråkad gick jag och Maja till Nikolaj och Caroline och kollade på Mumin och drak kejsaren grejshit filmen. Johannes trodde jag menade mumintrollen fan! ;) Det blev lite catfight mellan Maja och Devil, men det går bättre och bättre tycker jag allt nog. Halv elva gick jag hem och käkade rostemackor och drack lite jordgubbssaft. Så nu sitter jag här och har lyssnat på Bosse litegrann och funderat på lite hit och dit. Jag vill verkligen se dem, men blir nog inget med det inte. Får se. :(


Men nu blir det bingen för Janni är TRÖTT!


bajsbajs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards