jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 9 november 2008 10:14

Tja!


Sådärja. Nu är vi någorlunda ikapp.


Efter jobbet i torsdags kom Johannes och åt lite glass i en timme ungefär. Sen kom också mamma och hämtade sin kamera. :( Dagen varver och det blev inte något undanplockande då heller. Såklart. Jag har blitt helt jävla lat och omotiverad. Tills i fredags.


I fredags så kom jag hem med lite paj till mig och älsklingen. Jag städade til och med undan och här sen nästan bra ut. Men betoning på nästan. Men inga mer kläder i varje fall. Så sen kom Johannes och vi skulle gått på bio, men vi tog igår istället. Vi kollade bara lite tv i fredags och somnade halv nio?! Köpte två biljetter till Bond klockan nio igår. Men innan bion åkte vi till Danmark. Det var ju hur mysigt som helst. Plus att jag shoppade loss rejält. Eller ja. Jag hittade två saker jag inte hittade i New York. Fyra långa baslinnen och en Converseväska i svart skinn! Jag har letat som en galning efter en sådan och nu fann jag en. Plus att jag hittade en grymt jävla fin skinnjacka! :O Jag är ju så het i den, det tycker iaf Johannes! ;)


Vi köpte lite sprit och Whiskey till pappa tills idag. Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska vi på Väla och försöka hitta ett par jeans till Johannes eftersom hans sprack igår. Han blev lite irriterad över det. Så nu ska vi åka.


Kommer mer sen!


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards