jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 26 november 2008 12:30



Av ♥ Janni ♥ - 26 november 2008 12:00

Tja!


Sådärja, idag vaknade man nio eftersom det har blitt något fuck med mina p-piller så jag tar fel... så försöker dra ut på dygnet och ta dem senare och senare så allt förhoppningsvis blir bra igen. Så imorn eftermiddag tar jag nästa och sen på fredag kl 21:00 tar jag nästa som vanligt. Sen måste jag arbeta upp mod för att ringa och boka tid till nya. Om det inte vore för min Carolin hade jag fått vara sexlös nu... :S Varför ska jag ha telefonfobi för? Min mamma förstår mig inte, eftersom jag pratar med främlingar på jobbet varje dag. Men det är inte samma sak. Det är ingen fara Janni, andas djupa andetag. Mamma mia...


Jag har tagit tag i min julstädning som skulle göras i helgen i alla fall. Så tar det vanliga idag. Byta lakan, badrummet, dammsuga och diska. Tog ju faktiskt avloppen för inte så länge sen så det slipper jag. Men sen blir det putsa fönster, damma hyllor och rensa skåp. Plus att på fredag, eller imorn om jag orkar medan jag tvättar, röjer jag i klädkammaren eftersom jag kommer inte in där... bokstavligt talat. Sen kommer ljusstakarna upp inom tre dagar. Eftersom jag jobbar i helgen orkar jag inte det då. Sen har min resväska har stått i min lägenhet sen jag kom hem!? Varför vet jag inte, jag är nog för lat för att gå ner en vånging till mitt förråd. Alltså, jag är så orkeslös så det är inte sant. Ljusterapi någon!? Snälla någon tjata på mig!!


Annars är mitt humör på hög nivå idag. Annars hade jag inte fått ett städryck. Så om man ska tolka min lägenhet efter mitt humör så är det välstädat och inget kiss i min soffa så är jag på bra humör och glad. Om det ser ut som fan så ja, då bryr jag mig inte om mig själv just vid det tillfället. Bra jag ändå ska hotta ut soffan vid ett senare tillfället. Men tills dess för ingen utomstående som inte tillhör min familj få sätta varken röven eller foten i min soffa. Helst inte i lägenheten överhuvudtaget. :P


Musik: Dj Tiesto - Summer Jam (Gigi D'Agostino Remix)


Vi hörs senare!


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards