jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 4 november 2008 17:00

Tja!


Men så kul då. Jag har inget att säga om första jobbedagen utom att det känns helkonstigt. Weird att vara tillbaka här "hemma". Inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Jag försov mig såklart, men tur att jag hade lagt fram kläderna kvällen innan. Jag var tvungen att småjogga till bussen och var lagom lökig när jag kom fram. Efter jobbet blev det duschen för min del och sen hämtade Johannes mig för som pengaväxling och snackshandling på Väla. Vi såg på V för Vendetta och den var helcool. Vi somnade tidigt, men trots att jag bara sov en timme mer än honom efter han hade åkt till jobbet så försov jag mig IGEN! Herregud. Lökigare idag, men jag hann precis med bussen som tur var. Bra min deo är superduper härlig. :D


Jobbet var väl ok. Tiden gick fort och jag åkte hem och duschade ochinväntade Johannes. Vi pillade fram Manhattankartan och började scanna efter Empirestate building. HIHI, jag visste vrt den låg ju. :P Efter det kollade vi på Madagaskar och det kände så skönt, kändes som min hemstad. Eller något åt det hållet. Tänk att man kan tycka om en stad så fort! Sjukt. Samt att människorna är faktiskt snälla och trevliga.


Det blev sova ännu tidigare idag och jag somnade fort tro det eller ej. Usch, vi vaknar av att Krille ringer och väcker oss. Vafan, jag som sov som ett barn hela natten! :P Johannes åker till jobbet och säger att han komer och hälsa på mig idag. :P Hihi... Men efter det måstehan fixa sina bromsar på bilen. så för min del blir det en rejäl undanplockning av alla jäkla kläderna som hänger överallt. Plus att jag måste packa alla presenter. 


Ha de fint!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards