jANNi    |♥|

Alla inlägg den 19 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 19 november 2008 19:30

Tja!


Hm... alright... i måndags var Janni ledig. Skönt. Jag städade litegranna och sen åkte jag till Väla med Elle. Kände det blev lite lite förra veckan. Vi skulle fortsätta där vi slutade. Och sen skulle vi käka. Jag åt på Graffiti och det var definitivt sista gången som jag åt där. Innan slutade jag äta deras räkor eftersom de smakar rövhål. Men nu äter jag fan inget. Jag har inte ätit en sämre potatis i hela mitt liv. Kunde inte ens äta upp den så äcklig den var. Så på vägen hem köpte jag en McChicken Jr. Visst, ingen jättego grej den heller, men bättre än den äckliga potatisen. Jag fattar inte hur man kan misslyckas med en potatis när jag gör så många om dagen...


Jag köpte lite nytt till min nyårsblåsa så nu tror jag att allt är fixat. Över till julklapparna nu då. ;)


Jag åkte hem och precis då kom älsklingen. Perfekt tajming. Sen degade vi resten av kvällen. Han värmde rester, men jag kunde inte. Vet inte varför jag inte äter rester. Men han åt nog fan två måltider. Han kommer fan äta mig ur huset snart.


Sen var det upp och jobba och dagen gick väl fort. Jag hade lite dåligt samvete för Carolin gick och städade så jag satte igång. :P Blev klar idag. Så vad jag ska göra imorn det vet jag inte. Läsa lite tidningar och städa där ute hade jag tänkt. Men idag pyntade jag. Inte sådär julpynt, men paket och presentkorgar i mängder. Så nu är där jättefint, hade till och med tänkt fota imorn!


Imorn är det heldag och det verkar som om det inte blir någon Tiger Lou heller. Ingen kommentar. Fredag sen då. Ja, ingen Bosse heller. Jag vet inte vad jag är mest sur över. Jag orkar inte mer bara. Jävla skitsnack. Arrrrrhh! Helvete jag blir irriterad. En, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio... 


Jag tror fan jag går och lägger mig. Känns inte kul nu. Godnatt.


Fan.

...

Av ♥ Janni ♥ - 19 november 2008 18:18


Your strength is so hard to find
I feel so much stronger now
the feeling's alright
Your words make me whole again
Those eyes cannot ever lie
you're so divine

I'm not ever alone
You're not ever alone

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm not ever alone

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

I'm head over heels goddess of mine
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards