jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 13 november 2008 22:22

Tja!


Igår beställde jag kläder från Forever21 för första gången. Hittade massor av saker som vi har sett och provat i butiken. Det kände lite weird, men nu vet vi åtminstone deras storlekar och hur det sitter. Men jag beställde bland annat en julklapp till mammsen, två festblåsor och massa basgrejer som jag redan har köpt, men det är ju bra och ha mer än ett exemplar.


Ingen Johannes igår inte.


Jag somnade nog halv ett igår. Vet inte ens vad jag gjorde uppe så sent. Bara för det så vaknade jag inte förrän efter halv elva typ. Upp och käkade frulle och pratade med mamma. Jag kollade lite tv, men kvart över tolv kände jag att jag var tvungen att börja städa. Tur det, för som jag städade. Jävlar. Tog avloppen och jag må ju säga att det var rätt så nästy! :S Mycket hår och grejer...


Här är bannemej rent. Sen duschade jag och började på maten. Satte in maten och Johannes kom. I jobbekläder. :( Så han hoppade in i duschen och sen skulle vi fixa kyckling. Maten blev ju faktiskt mer än lyckat. Första försöket på vår familjs potatisgratäng och mmmmm, precis som mammas! ;)


Han får i alla fall med sig mat till jobbet. Jag äter helst inte leftovers. I alla fall så blir det bingen nu. Sen träffas vi nog inte mer för resten av denna veckan.


Maja fyller två år imorn också! :) GRATTIS. Vincent fyllde när vi var i New York. Den 2 november, samma dag som jag flyttade in hit. :) YAY!


Musik: Katie Melua - Piece By Piece


bajbaj!

...

Av ♥ Janni ♥ - 13 november 2008 00:20

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards